2789
عنوان

بیاید بگم همسرم چی گفت

1453 بازدید | 103 پست

من عقدم هرجا می خوام برم همسرم میگه نه با خودم حتی واسه جهاز خریدنم فقط با مامانم میزاره که نمیتونم تو این وضع کرونا مامانمو ببرم مریض کنم. امروز سه روز بود خونه بودم گفتم بیا بریم مبل ببینیم اگه نمی تونی با دوستم برم گفت نه خودم میام. قرار بود 4 بیاد نیومد زنگ زدم گفت 5. تا 5 و نیم منتظر بودم نیومد چون حاضر بودم رفتم یه پیاده روی اومدم. فهمید رفتم یه دعوایی راه انداخت یه چیزایی گفت خجالت می کشم بگم بعد برگشته می گه الان لج می کنی تنها می ری بیرون بعدا تو زندگی می خوای لج کنی با پسرا دوست شی! 

الانم بیکاره علت نیومدنش تنبلی و خواب بود نه کار

مگ شهرتون قرنطینه نیس؟؟؟شوهرت بد دله ها بیشتر فک کن روش پسفردا میخای همش تو خونه بشینی 

یِکاری کردی با من که یِجوری شَم،    یِکار کردی چِشات تمومِ عالَم شه                                      یِکار کردی بگم بی تو نمیتونَم،     یِکار کردی دِلَم از ریشه آدم شه      شُدی  قلب و تَن و روحَم،   شُدی بال و پَر و جونَم،     شُدی همه ی منظورَم.                                                                                                                                                         شُدی گرمایِ این خونَم،     شُدی هرچی که میدونم و رو هر صحبتِت زومَم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ادم زندگی نیست چطور تا الان نفهمیدی؟ اسیرت میکنه

نزول نصرت الهی، قواعد و سنت‌هایی دارد. به میزانی که با سنت‌های الهی همراه شوید، نصرت الهی را دریافت می‌کنید و پیروزی دین خدا به دست شما واقع می‌شود....اللهم نشکوا الیک فقد نبینا و غیبت ولینا....  

یه پایان تلخ بهتر از یه تلخی بی پایان است...

حالم خوبه و دوسدارم با حال خوبم حال دیگرانم خوب کنم.نمیری تا بمیرم مادرم.خدایا بابت نعمتات و بخشندگیت شکر.خدایا ممنونم که تجربه شیرین عشق رو نصیبم کردی.پسرم عاقبت بخیر بشی مادر

اوایلشه خودش درست میشه شوهرمنم باهیچکس نمیزاشت الان کارم نداره

😂نمیخوام پز بدم، تحقیرتون کنم، سرکوفت بزنم،یا اینکه مایه‌داریمو به رختون بکشم،ولی جاتون خالی الان یه نیمرو خوردم با نون سنگک!!.😂!.◊🤓دو توصیه خیلی مهم:اول اینکه : هیچ وقت به انتخاب های همسرتان نخندید؛ شما یکی از آنها هستید.دوم اینکه : هیچ وقت به انتخاب های خودتان افتخار نکنید؛ همسرتان یکی از آنهاست.😉
اوایلشه خودش درست میشه شوهرمنم باهیچکس نمیزاشت الان کارم نداره

شاید بهتر بشه.شایدم بدتر..مشخص نیست...

امیدوارم مادرشوهر و خواهرشوهرای گلم‌«البته گل های قالی»هر وقت برن بدی منو به شوهرم بگن تبدیل به سنگ بشن...😐..............دوستان ،برای صاحب خونه شدنم لطفا نفری ی صلوات بفرستید.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز