2789
عنوان

تولد شوهرمه نمیخوام کادو بدم بهش

| مشاهده متن کامل بحث + 371 بازدید | 32 پست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

خب الان سال ديگه سالگرد نامزدي و بگيره اصلا بهت ميچسبه؟

حتي تولد حتي سالگرد عروسي؟

حس نميكني واسه دوري از جنگ و دعوا اينكارو كرده؟

هيچ چيز به اندازه خرافات براي حكم راني بر توده سودمند نيست.
ته دلم عذاب وجدان گرفتم میگم ناراحت نشه تولدش همیشه باشکوه بوده😀 بنی کلا ب روی خودم نیارم؟ تبریک ...

خب ناراحت بشه 

مگه اون به ناراحتی تو فکر کرد؟

خلایق هرچی لایق 

تیکر برای هدف کاهش وزن تاریخ شروع رژیم:۱۸شهریور وزن شروع رژیم:۷۱ هدف اول ۶۷🔒هدف دوم ۶۳🔒هدف سوم ۶۰🔒هدف چهارم ۵۸🔒هدف پنجم ۵۶🔒هدف اخر ۵۴🔒من میتونم و باید بتونم تا عید به وزن مطلوبم برسم💪💪💪💪💪 قد ۱۵۸    کاش افسردگی ازم دور میشد 
دیگه روزش ندم بعدش مسخرست

فک نکنما

این که بعدش یادت بیفته بخری مسخرس ولی اگه از قبل یادت باشه با نمکه

هر زمان که ناراحت شدی به یاد بیار که بیشتر از یه میلیارد سلول تو وجودته که به تنها چیزی که اهمیت میدن تویی  
خب الان سال ديگه سالگرد نامزدي و بگيره اصلا بهت ميچسبه؟ حتي تولد حتي سالگرد عروسي؟ حس نميكني واسه ...

اتفاقا بهش گفتم سال پیش روز تولدم لحظه اخر رفت هول هولی برام کادو لباس خرید اورد داد رفع مسئولیت

گفتم فکرکردی خوشحال شدم؟ 

نمیدونی چقد براش توضیح دادم که نمیگم پول خرج کن من ازت توجه میخوام

ولی محبت رو دارم گدایی میکنم یجورایی نه؟

تولدتم کاری نکرد؟ خب بنظرم اگ تولدت برات کاری کرد یه چیز کوچیک میتونی بدی اما دیگه سال دیگه برنامه نریز برای سالگرد بهشم بگو برات مهمه شاید باید مهم بودنشو درک کنه...مردا معمولا اینجوری ان سخت نگیر برای خودت سخت میگذره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز