2777
2789
عنوان

یکی از خاص ترین تایپک ها

| مشاهده متن کامل بحث + 1166 بازدید | 178 پست
😂😂😂😂😂بالاخره از خواب زمستونی بیدار شد؟

اره بابا دوباره رفت نماز 

الان دوباره تاپیک صلوات زده 😂

معلوم نیست سره نماز ....🤐

متعهد💍.... گلستون ميشه اين خونه                                               همينجورى نميمونه....🥀🌲

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اینم‌ از دومی خیلی فکر ‌کردم... انقدر که فکر کردم دیوونه شدم....شاید باور نکنی اما کارم به گریه ...

به طرف اولتونم که خودتون همچین حسی داشتین 

مجازی و....

پس خودتون جواب خودتونو دادین ،مجازی دووم نمیاره وفقط شما همچین حسیو ب نفر اول دارین اون همچین حسی نداره پس دووم نمیارینو این شمایین زجر میکشین

🌹🙏دوستان خوبی بدی دیدین حلال کنین🙏🌹
خدایا توبه 

خدایا ج هیچکدوم از کامنتامونم نداد خودت ختم بخیر کن

سکوت علامت رضاست نه علامت علیه نه علامت شهابه حالا هرچی هست علامت عمه مرضیه ست خودت ختم بخیرش کن😑😑😑😑😑


😀✌️

🌹🙏دوستان خوبی بدی دیدین حلال کنین🙏🌹
خدایا ج هیچکدوم از کامنتامونم نداد خودت ختم بخیر کن سکوت علامت رضاست نه علامت علیه نه علامت شهابه ح ...

😂😂😂

اره خدایی انگار نه انگار اینهمه تاپیک زدیمو تگش کردیمو پست گذاشتیم 

سرشو انداخت پایین رد شد فقط

متعهد💍.... گلستون ميشه اين خونه                                               همينجورى نميمونه....🥀🌲
😂😂😂 اره خدایی انگار نه انگار اینهمه تاپیک زدیمو تگش کردیمو پست گذاشتیم  سرشو انداخت پایین ...

هرچی بوده دیشب یه کارایی کرده که غروب اومد امروزم نبود کلا

🌹🙏دوستان خوبی بدی دیدین حلال کنین🙏🌹
هرچی بوده دیشب یه کارایی کرده که غروب اومد امروزم نبود کلا

در طول شبانه روز سابقه نداشته چندبار تاپیک استغفار بزنه

متعهد💍.... گلستون ميشه اين خونه                                               همينجورى نميمونه....🥀🌲
واقعا ممنونم فکر کردم دیگه تاپیکم دووم نمیاره واقعا لطف کردید😅🙏

اسی اهل مجایی

لحظه ی گذشتن ازتو...اخرین لحظه ی دیدااااار.....واسه توازتوگذشتم...همینومیگن یه ایـــــــــــــــثار.....😴😢این جمله ی پایانی یه اهنگه خیلی دوسش دارم😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

درد دل

vhxdnbx | 36 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز