2789

منبع؟

یا رب بچه لازمم😔😔یارب نظری کن 🔹‏خود خارجیا وقتی یه چیز رو متوجه نمیشن میگن "هَن"بعد تو میگی What ؟؟بهشت زهرای نیویورک خاکت کنن ایشالا😂✋🔸پیاز داغ اینجوریه که تا پای گازی زل میزنه تو چشات میگه نمی‌پزم، تا روتو می‌کنی اونور میگه دیدی حواست بهم نبود سوختم🙄🔹یه جوری عمل زیبایی نکنین که وقتی مُردید ، اون دنیا خدا هم نفهمه کدوم بنده شی😐😑🔸فرض کن ساعت ۹ شب میری مرغ ۳۶ تومنی بخری، وسط راه ۲۰۰ تومنم جریمه میشی! بعد میگن چرا ایرانیا افسرده شدن🚶🏻‍♂️🔹از شرایط ازدواج فقط اصرار فامیلو دارم😀🔸لنت ترمز چقد گرون شده!دوستان خواهش می‌کنم بیاین یه بار متحد باشیمکافیه یه ماه لنت ترمز نخوریمتا ارزون شهکسی از لنت ترمز نخوردن نمرده☺️🔹این ۹۹/۹/۹ دیگه گندش دراومد؛ روی ۰۰/۰/۰ برنامه ریزی کنید. شاید بگید ما که چنین تاریخی نداریم ولی این اشتباهه؛ تحویل سال‌ ۱۴۰۰ می‌شه شنبه ۳۰ اسفند ساعت ۱۳:۰۷ و بعد از ۱۳:۰۷ وارد سال ۱۴۰۰ می‌شیم و تا ساعت ۲۴ اون شب ما توی ۰۰/۰/۰ هستیم😏🔸گوینده بخش هواشناسی اخبار شدن هم شغل ایده آلیه. کلا ۳ دقیقه سر ظهر میای اونجا. نگا میکنی ببینی هوا ابریه میگی به نظرم امروز بارش داریم. ناهارم همونجا میخوری میری خونه😐👌

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

اگه دو هفته عید ۹۹ کلا همه جاااااااا رو تعطیل میکردن مرزارو هم میبستن کار به اینجاها نمیکشید 

G>⬆️⬇️   میشه برای سالم بدنیا اومدن بچه ام یه صلوات بفرستین ؟؟؟ پروردگارا... نمیگویم دستم را بگیر. سالهاست که گرفته ای.. رهایم نکن.   
این روحانی بمیره به حق پنج تن،مملکت درست میشه بیا این گرونی

الان روحانی بمیره یکی دیگه بیاد درست میشه عزیزم؟ 

الان این از قبلی بهتر بود مگه

مشکل از ماست که ساکتیم

میشه برای همه منتظرا صلوات بفرستین؟
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز