2777
2789
عنوان

پارتیت کیه؟

| مشاهده متن کامل بحث + 211 بازدید | 25 پست

ما تو قوه قضاییه پارتی داریم ب دردمون نمیخوره خلافکار نیستیم ک  

حتی روزی ک پونزده بار فال حافظ گرفتم و گفت بهش نمیرسی، حتی اون لحظه ای ک دیدم پستای یه دخترو یکی در میون لایک کردی و عکس دونفره تون رو دیدم، حتی روزی که با یه زن جدی حرف میزدی و بازم حسودیم میشد و...تو همه ی این لحظه ها خواستم دیگه دوستت نداشته باشم، خواستم برا همیشه ب چشم ی مرده بهت نگاه کنم یه آدمی ک ول کرد رفت برا همیشه و منم گفتم ب جهنم اما نشد...من دل کندن برام عین آب خوردنه من پرم از قبر آدمهایی ک ریختمشون دور پاکشون کردم خیلی راحت از زندگیم ولی خودت بگو این حس لعنتی چرا میگه نرو همه چی درست میشه...؟؟ حالم خوبه ولی چرا ب هر کی میگم چمه میگه احمق نشو ولی من هیچ وقت احمق نشدم هیچ وقت خودمو گول نزدم هیچ وقت نذاشتم حالم بد بشه بخاطر عشقت... توی این برزخ و جنگ حسم ب آینده با واقعیت یه حسی میگه بری هم ناراحت نمیشم، ب هر حال ممنون واسه لحظه هایی ک حال دلم بد بود و خوب شد بعد اینکه تو رو دیدم، لحظه هایی ک خودتم متوجه نشدی دوستت دارم اما من خوشحال بودم... هیچ وقت نذاشتم حالم بد شه هیچ وقت و امروزم حالم خوبه بدون وابستگی بهت میدونم آخرش 20 خرداد 1405 روز عروسیمه با تو...راجب تیکر سوال نکنین عشقا  باردار نیستم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ببین پارتی داشته باشی 😹۱۰۰درصدی نونت تو روغه پارتی هرچیم داشته باشی فقط پارتیش داشته باشی همین همین همین یه آدم کرولالیم باشی ولی پارتی داشته باش مردم جلوت بلند میشن😹✋🙁

من تنها پارتی که داشتم رئیس دانشگاه آزاد کرج بود که میخواستم با پارتی بازی برم اونجا تحصیل کنم که بعد کنکور دادم پیام نور تهران قبول شدم کلا برنامه هام عوض شد  حدود ۴ سال پیش 😂😂😂😂

اره متاسفانه .من تیتر موضوع زدم نمیخام کسی بگه تیتر بحثم بود

چی😐

میگذره از گناهامون خدایی ک از آرزوهامون گذشت:)کسی چه میداند شاید این جهان جهنم جهان دیگریست ..                                                 گویند که خدا همیشه با ماست ای غم نکند خدا تو باشی؟
خدا هوا همه رو داره ما باهاش نیستیم

تو عمرم همیشه سعی کردم جوری که میخواد باشم اما انقد دعا کردمو ازش خواستم جوابمو نداد که دیگه بیخیال

پتورو بکش روسرت و بخواب ارزش نداره🙃
هیچی شما ناراحت نشید.

برای چی ناراحت شم

یعنی اصلا متوجه نشدم که چی تایپ کردین

میگذره از گناهامون خدایی ک از آرزوهامون گذشت:)کسی چه میداند شاید این جهان جهنم جهان دیگریست ..                                                 گویند که خدا همیشه با ماست ای غم نکند خدا تو باشی؟
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز