2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خوبه که.مثلا چی دوست داشتی؟؟

به روش نیار گناه داره.

حالا بچه بعدیتو خودت انتخاب کن

مشکل مامان منم همینه.ما سه تا بچه ایم یکیشو مامان خودش انتخاب کرد باز قابل تحمل وخوبه ولی منو اونیکی دادتشمو مادربزرگی پدریمون انتخاب کرد افتضاح نیست ولی خوب ابرو بره.

در تاریخ ۱۴۰۲/۲/۱۲ کاربریم به خواست خودم لغو شد خیلی دوست داشتم بازم بمونم اما اینجا کاملا وقتمو میگرفت. نمیتونستم مدیریت کنم همش اینجا بودم.این چند سال که اینجا بودم از همه کار وزندگیم افتادم ودرجا زدم..دوسه تا کاربری دیگم داشتم که اونا قبلا توسط نی نی یار تعلیق شد.سه،چهار سال توی این سایت بودم.گاهی اوقات عصبی بودم وممکنه با کسی بد برخورد کرده باشم یا حرف بدی زده باشم.امیدوارم اگه کسی بوده که از دستم عصبانی بوده وهست اگه‌مقدوره براش منو ببخشه وحلالم کنه.برای خوشبختیم، برای سلامتی وطول عمر خودم ومادرم وهمینطور واسه ازدواجم با یک ادم مناسب وابرومند وخوشبخت شدنم دعا کنید.سنم متاسفانه هی داره بالا میره وهمچنان مجردم.واسم دعا کنید.خدافظ
خوبه که.مثلا چی دوست داشتی؟؟ به روش نیار گناه داره. حالا بچه بعدیتو خودت انتخاب کن مشکل مامان منم ...

میشه بگی چیه؟!

هيچ کس نميتواند به عقب برگردد و از نو شروع کند.اما همه مي توانند از همين حالا شروع کنند و پايان تازه اي بسازند

خودت چی دوس داری مگه؟

حسادت یعنی سم بخوری و منتظر باشی طرفت بمیره.غبطه یعنی ذره ذره آب شی و کسی نفهمه و به کسی آسیب نرسه .اما خدایا ازت میخوام کمکم کنی  تا نه حسادت کنم نه غبطه بخورم و نه مقایسه کنم زندگیمو با کسی به جاش بصیرت و هوش و توان و کمک بده تا بتونم مدیریت کنم.خدایا آدم بدخواهو از طمع به زندگیم منصرف کن و هدایتش کن چون خودت شاهدی واسه کسی بد نخواستم .خدایا به منی که حداقل اینارو میفهمم(حالا بماند عمل کنم ...تازه شروع کردم... دیر فهمیدم..) میشه کمک کنی؟میشه یه کم دل غصه دارمو شاد کنی هیجان برا ادامه پیدا کنم .من که اونقدر ایمانم بالا نیست  که با امید خالص هیجان پیدا کنم،خاطرات و زخما و اشتباهاتمم هست عمر و جوانی  و سلامتی رفته هم هست .خدایا من به هر خیری که به سمتم بفرستی محتاجم...خدایا هرکی اینو خوند به آرزوهاش برسونش و به خاطر خوبی دوستم به من هم کمک کنhttps://harfeto.timefriend.net/16283464688873
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز