2789
خسته نباشی 😂بزرگوار برامون مثال بزن الگو بشی 

یکی دیگه از افتخاراتم اینه که کارای امروزمو نمیندازم واسه فردا

قشنگ میندازم هفت هشت ماه دیگه که وقت کافی هم داشته باشم

{ خانم هستم }

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

چرا گفته منو صدا نکنی😭😭😭😭😭

چون میخواستم افتخاراتت لو نره.........................................

خدااایاشکرت هوامو داری.......خدایاشکرت تا قبل از 1فروردین 1402 خبرهای خیلی خیلی خوبی بهم میرسه...😍و به ارزوم رسیدم خدایاشکرت
کار خیلی خوبی کردی حتما پیشو بگیر ای چیزا طبیعیه برا همه نگران نباش

من قبلا اینجوری نبودم یه چند ساله اینجور شدم قبلا همش شاگرد اول بودم.واقعا نمیدونم مشکل از کجاست 

خانم هستم 🍁خوب بودن  و بدبودن  فقط برچسبیه که ادما روت میزنن بر اساس میزان نفعی که براشون داری. 🌸🌸(خطاب به یه عده اگه اهل دعوا و عقده گشایی هستی سرت به سنگ خورد چون من جواب نمیدم بگرد دنبال یه قربانیه دیگه خدا نگهدار 😛)
چرا گفته منو صدا نکنی😭😭😭😭😭

لابد برا اینکه عشقمو تو اون تاپیکه داشتی میدزدیدی .شایدم به خاطر تگ دیروزه که همه اشتباهی به من فحش دادن 😂یکیو میخواستن تگ کردم بعد اشتباهی به جا اون ب من فحش میدادن 😄

خانم هستم 🍁خوب بودن  و بدبودن  فقط برچسبیه که ادما روت میزنن بر اساس میزان نفعی که براشون داری. 🌸🌸(خطاب به یه عده اگه اهل دعوا و عقده گشایی هستی سرت به سنگ خورد چون من جواب نمیدم بگرد دنبال یه قربانیه دیگه خدا نگهدار 😛)
من قبلا اینجوری نبودم یه چند ساله اینجور شدم قبلا همش شاگرد اول بودم.واقعا نمیدونم مشکل از کجاست&nbs ...

خیلی وقتا مشکلات زندگی و فکر و خیال باعث افسردگی میشه ادم انگیزش کم میسه

#اهدای عضو_اهدای زندگی من حامی اهدای عضوم    
یکی دیگه از افتخاراتم اینه که کارای امروزمو نمیندازم واسه فردا قشنگ میندازم هفت هشت ماه دیگه که وقت ...

از این لحاظ از من عقبی من موکول میکنم به سال بعد 😁

خانم هستم 🍁خوب بودن  و بدبودن  فقط برچسبیه که ادما روت میزنن بر اساس میزان نفعی که براشون داری. 🌸🌸(خطاب به یه عده اگه اهل دعوا و عقده گشایی هستی سرت به سنگ خورد چون من جواب نمیدم بگرد دنبال یه قربانیه دیگه خدا نگهدار 😛)
دروغگو داشتید غیبت میکردین باهاتون قهرم  😤😤😤😡😡😡

قهر_نکن# ...................جانیییییییییییی................................نه نرووووووووووووووووووووو.................................

خدااایاشکرت هوامو داری.......خدایاشکرت تا قبل از 1فروردین 1402 خبرهای خیلی خیلی خوبی بهم میرسه...😍و به ارزوم رسیدم خدایاشکرت
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز