2789
عنوان

کیا تو شهرای خیلی کوچیک به دنیا اومدن و بزرگ شدن

| مشاهده متن کامل بحث + 922 بازدید | 88 پست

مهم اینه جایی که هستی از زندگی کردنت لذت ببری

خوبی های شهرهای کوچیک داره که عمرا شهر بزرگ نداره

طرز فکرت رو عوض کن و از زندگی کردن تا جایی که میتونی لذت ببر

چون فقط یکبار میتونی زندگی کنی

مرا هزار امید؛هست و هر هزار تویی💙💙💙💙
چندسالته کلا توروستا بودی و هستی؟

۱۹

اره مگ روستا چشه؟؟؟ هستن کسایی ک حسرت یه روز بودن تو روستا بدور از هرگونه آلودگی و دود غبار باشن

روستایی ک من میگم روستا نیس بهشته بهشتتتت😍

فرفری موی غزل سازم🤭👩🦱دخترک قناد باشی🎂🍰

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

چه اهمیتی داره .اصلا مهم نیست .

چرا گلم اهمیت داره ببین مثلا ما تو خوزستان داخل شهر کوچیک بدون امکانات بدون اب و هوای خوب 

چطور اهمیت ندیم ن مکان تفریحی ن جایه خوب ن ی بازار خوب ک بریم دلمون واشه ۱روز ک رفتیم روز بعد بریم ا این چکار داره هر روز میاد بازار

خدایا اگر ممکنه مارو با اتفاقای خوب غافلگیر کن...         باتشکر  

من تا ۱۲ سالگی روستا بودم بعدش اومدیم شهر،شاید خیلی ها ندونن کجاس ولی من دوسش دارم

لحظه به لحظه زندگیم سایه یه نفر با منه،حتی پستی که میخونم یا کامنتی که میذارم❤فرشته نگهبان،رفیق،یار و حامی منه❤ما یه روح هستیم در دو بدن❤نکند اینهمه بد قلب مرا سست کند

هیچ چیز به مهمی اصالت نیس 

من شهر بزرگ به دنیا اومدم و بزرگ شدم ولی ب همه میگم اصالت من به کجا برمیگرده 

شهرستان چیزی برای خجالت نداره 

امکانات کمتر هست ولی مایه خجالت نیس 

چرا گلم اهمیت داره ببین مثلا ما تو خوزستان داخل شهر کوچیک بدون امکانات بدون اب و هوای خوب  چطو ...

عزیز من تصورم از حرف ایشون اینه که ایشون از شهرستانی بودن خجالت می کشه وروش نمی شه مثلا بگه تو فلان شهر بدنیا امدم  ومن به نظرم این اصلا خجالت ندار.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

چی میشه اگه

tpo | 22 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز