امروز به چیزای جیززززز فکر نکردی که همونا که همیشه دربارش فکر میکنی و من میگم نکن😑😑😑😑😑😑😑 و ن ...
همون فکرایی که راجب خودم میکنم؟؟
http://goftino.com/c/BXs8Ssبا انحراف و تعصب به جایی نمیرسیم.انسانم آرزوست. just god انسان سالار_یکتا پرست_همسن و سال گرا(ی مثبت)_روشنفکر متعادل(برای همه) با احترام به تفاوتا و شباهتا(که بین همه هست)میتونیم قشنگ زندگی کنیم.قضاوت و کلی گویی ممنوع.لطفا این کاربری رو تو تاپیکای عقیدتی(بجز قرآن)_سیاسی_تاریخی_نژادی_غیر مجاز تگ نکنید.با تشکر.علت این که میگم just god اینه که اولا جز خود خدا هیچکسو ندارم.ثانیا طبق عقاید شخصی خودم توکل و توسل به غیر از خدا رو کلا گناه و اشتباه میدونم.لطفا اینقدر سوالات شخصی نپرسید.فقط بدونید که همیشه اوضاع اینطوری نمیمونه
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
http://goftino.com/c/BXs8Ssبا انحراف و تعصب به جایی نمیرسیم.انسانم آرزوست. just god انسان سالار_یکتا پرست_همسن و سال گرا(ی مثبت)_روشنفکر متعادل(برای همه) با احترام به تفاوتا و شباهتا(که بین همه هست)میتونیم قشنگ زندگی کنیم.قضاوت و کلی گویی ممنوع.لطفا این کاربری رو تو تاپیکای عقیدتی(بجز قرآن)_سیاسی_تاریخی_نژادی_غیر مجاز تگ نکنید.با تشکر.علت این که میگم just god اینه که اولا جز خود خدا هیچکسو ندارم.ثانیا طبق عقاید شخصی خودم توکل و توسل به غیر از خدا رو کلا گناه و اشتباه میدونم.لطفا اینقدر سوالات شخصی نپرسید.فقط بدونید که همیشه اوضاع اینطوری نمیمونه
ناهید،هیچوقت فراموشت نمیکنم،خیلی بهم لطف کردی،به فکرم بودی،ازت ممنونم،لطفا منو حلال کن.این امضا فقط مال نسترن جون منه❤️❤️🥰🥰(و زهرا ست،زهرا منو کچل کرد،اصرار کرد مجبور شدم اسمشو بزارم تو امضام😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒)😂😂😂،نسترن جون،آبجی قشنگم:هرقدر رفاقت بکنم می ارزی/اظهار صداقت بکنم می ارزی/آنقدر عزیزی تو برایم ای دوست/صد بار که یادت بکنم می ارزی.❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
http://goftino.com/c/BXs8Ssبا انحراف و تعصب به جایی نمیرسیم.انسانم آرزوست. just god انسان سالار_یکتا پرست_همسن و سال گرا(ی مثبت)_روشنفکر متعادل(برای همه) با احترام به تفاوتا و شباهتا(که بین همه هست)میتونیم قشنگ زندگی کنیم.قضاوت و کلی گویی ممنوع.لطفا این کاربری رو تو تاپیکای عقیدتی(بجز قرآن)_سیاسی_تاریخی_نژادی_غیر مجاز تگ نکنید.با تشکر.علت این که میگم just god اینه که اولا جز خود خدا هیچکسو ندارم.ثانیا طبق عقاید شخصی خودم توکل و توسل به غیر از خدا رو کلا گناه و اشتباه میدونم.لطفا اینقدر سوالات شخصی نپرسید.فقط بدونید که همیشه اوضاع اینطوری نمیمونه
سلام مرسی شما خوبین،باور کنین من تو این تاپیک نباشم یک صفحه هم نمیره جلو😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎خداروشاکرن بچه ها،که من هستم
ناهید،هیچوقت فراموشت نمیکنم،خیلی بهم لطف کردی،به فکرم بودی،ازت ممنونم،لطفا منو حلال کن.این امضا فقط مال نسترن جون منه❤️❤️🥰🥰(و زهرا ست،زهرا منو کچل کرد،اصرار کرد مجبور شدم اسمشو بزارم تو امضام😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒)😂😂😂،نسترن جون،آبجی قشنگم:هرقدر رفاقت بکنم می ارزی/اظهار صداقت بکنم می ارزی/آنقدر عزیزی تو برایم ای دوست/صد بار که یادت بکنم می ارزی.❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
آره فقط بلدن ماشین لباسشویی اختراع کنند که وسط شستن دکمه Stop داشته باشه،لباسایی که جامونون رو بندازن توش😅😅😅😅
ناهید،هیچوقت فراموشت نمیکنم،خیلی بهم لطف کردی،به فکرم بودی،ازت ممنونم،لطفا منو حلال کن.این امضا فقط مال نسترن جون منه❤️❤️🥰🥰(و زهرا ست،زهرا منو کچل کرد،اصرار کرد مجبور شدم اسمشو بزارم تو امضام😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒)😂😂😂،نسترن جون،آبجی قشنگم:هرقدر رفاقت بکنم می ارزی/اظهار صداقت بکنم می ارزی/آنقدر عزیزی تو برایم ای دوست/صد بار که یادت بکنم می ارزی.❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
نه عزیزم من کی همچین حرفی زدم ، توووووعااااااااالی هستی😍😍😍
میدونم شوخی میکنم عزیزم،من با دینا جون شوخی دارم😅😅😅😅😅
ناهید،هیچوقت فراموشت نمیکنم،خیلی بهم لطف کردی،به فکرم بودی،ازت ممنونم،لطفا منو حلال کن.این امضا فقط مال نسترن جون منه❤️❤️🥰🥰(و زهرا ست،زهرا منو کچل کرد،اصرار کرد مجبور شدم اسمشو بزارم تو امضام😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒)😂😂😂،نسترن جون،آبجی قشنگم:هرقدر رفاقت بکنم می ارزی/اظهار صداقت بکنم می ارزی/آنقدر عزیزی تو برایم ای دوست/صد بار که یادت بکنم می ارزی.❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
http://goftino.com/c/BXs8Ssبا انحراف و تعصب به جایی نمیرسیم.انسانم آرزوست. just god انسان سالار_یکتا پرست_همسن و سال گرا(ی مثبت)_روشنفکر متعادل(برای همه) با احترام به تفاوتا و شباهتا(که بین همه هست)میتونیم قشنگ زندگی کنیم.قضاوت و کلی گویی ممنوع.لطفا این کاربری رو تو تاپیکای عقیدتی(بجز قرآن)_سیاسی_تاریخی_نژادی_غیر مجاز تگ نکنید.با تشکر.علت این که میگم just god اینه که اولا جز خود خدا هیچکسو ندارم.ثانیا طبق عقاید شخصی خودم توکل و توسل به غیر از خدا رو کلا گناه و اشتباه میدونم.لطفا اینقدر سوالات شخصی نپرسید.فقط بدونید که همیشه اوضاع اینطوری نمیمونه
ناهید،هیچوقت فراموشت نمیکنم،خیلی بهم لطف کردی،به فکرم بودی،ازت ممنونم،لطفا منو حلال کن.این امضا فقط مال نسترن جون منه❤️❤️🥰🥰(و زهرا ست،زهرا منو کچل کرد،اصرار کرد مجبور شدم اسمشو بزارم تو امضام😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒)😂😂😂،نسترن جون،آبجی قشنگم:هرقدر رفاقت بکنم می ارزی/اظهار صداقت بکنم می ارزی/آنقدر عزیزی تو برایم ای دوست/صد بار که یادت بکنم می ارزی.❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰