2777
2789
عنوان

سلام به دوستای گلم بیاین دور هم باشیم☺🌺🌺

| مشاهده متن کامل بحث + 47561 بازدید | 12714 پست
امروز به چیزای جیززززز فکر نکردی که همونا که همیشه دربارش فکر میکنی و من میگم نکن😑😑😑😑😑😑😑 و ن ...

همون فکرایی که راجب خودم میکنم؟؟

http://goftino.com/c/BXs8Ssبا انحراف و تعصب به جایی نمیرسیم.انسانم آرزوست.  just god    انسان سالار_یکتا پرست_همسن و سال گرا(ی مثبت)_روشنفکر متعادل(برای همه)   با احترام به تفاوتا و شباهتا(که بین همه هست)میتونیم قشنگ زندگی کنیم.قضاوت و کلی گویی ممنوع.لطفا این کاربری رو تو تاپیکای عقیدتی(بجز قرآن)_سیاسی_تاریخی_نژادی_غیر مجاز تگ نکنید.با تشکر.علت این که میگم just god اینه که اولا جز خود خدا هیچکسو ندارم.ثانیا طبق عقاید شخصی خودم توکل و توسل به غیر از خدا رو کلا گناه و اشتباه میدونم.لطفا اینقدر سوالات شخصی نپرسید.فقط بدونید که همیشه اوضاع اینطوری نمیمونه

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

همچنین امیدوارم این مشکلای کوچیکت حل بشه ♥♥

مرسی        

انشاءالله

http://goftino.com/c/BXs8Ssبا انحراف و تعصب به جایی نمیرسیم.انسانم آرزوست.  just god    انسان سالار_یکتا پرست_همسن و سال گرا(ی مثبت)_روشنفکر متعادل(برای همه)   با احترام به تفاوتا و شباهتا(که بین همه هست)میتونیم قشنگ زندگی کنیم.قضاوت و کلی گویی ممنوع.لطفا این کاربری رو تو تاپیکای عقیدتی(بجز قرآن)_سیاسی_تاریخی_نژادی_غیر مجاز تگ نکنید.با تشکر.علت این که میگم just god اینه که اولا جز خود خدا هیچکسو ندارم.ثانیا طبق عقاید شخصی خودم توکل و توسل به غیر از خدا رو کلا گناه و اشتباه میدونم.لطفا اینقدر سوالات شخصی نپرسید.فقط بدونید که همیشه اوضاع اینطوری نمیمونه
خدانکنه🙇🙍 متهعد اقا بردیا بودم من👰👰😂😂😂 پ ن:جواب اون یکی پیامت😊😂😂

⁦☹️😅😅😁😁😅متعهدش بمون

ناهید،هیچوقت فراموشت نمیکنم،خیلی بهم لطف کردی،به فکرم بودی،ازت ممنونم،لطفا منو حلال کن.این امضا فقط مال نسترن جون منه⁦❤️⁩⁦❤️⁩🥰🥰(و زهرا ست،زهرا منو کچل کرد،اصرار کرد مجبور شدم اسمشو بزارم تو امضام😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒)😂😂😂،نسترن جون،آبجی قشنگم:هرقدر رفاقت بکنم می ارزی/اظهار صداقت بکنم می ارزی/آنقدر عزیزی تو برایم ای دوست/صد بار که یادت بکنم می ارزی.⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
بعله همونا😕😕😕😕

نه والا

من اصلا وقت و حوصله ی فکر راجبشو ندارم

فقط منتها اینجوری یم  ولی بش فکر نمیکنم

http://goftino.com/c/BXs8Ssبا انحراف و تعصب به جایی نمیرسیم.انسانم آرزوست.  just god    انسان سالار_یکتا پرست_همسن و سال گرا(ی مثبت)_روشنفکر متعادل(برای همه)   با احترام به تفاوتا و شباهتا(که بین همه هست)میتونیم قشنگ زندگی کنیم.قضاوت و کلی گویی ممنوع.لطفا این کاربری رو تو تاپیکای عقیدتی(بجز قرآن)_سیاسی_تاریخی_نژادی_غیر مجاز تگ نکنید.با تشکر.علت این که میگم just god اینه که اولا جز خود خدا هیچکسو ندارم.ثانیا طبق عقاید شخصی خودم توکل و توسل به غیر از خدا رو کلا گناه و اشتباه میدونم.لطفا اینقدر سوالات شخصی نپرسید.فقط بدونید که همیشه اوضاع اینطوری نمیمونه
سلام آبجی هانیه خوبی گلم ❤️🤗🌹

سلام مرسی شما خوبین،باور کنین من تو این تاپیک نباشم یک صفحه هم نمیره جلو😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎خداروشاکرن بچه ها،که من هستم

ناهید،هیچوقت فراموشت نمیکنم،خیلی بهم لطف کردی،به فکرم بودی،ازت ممنونم،لطفا منو حلال کن.این امضا فقط مال نسترن جون منه⁦❤️⁩⁦❤️⁩🥰🥰(و زهرا ست،زهرا منو کچل کرد،اصرار کرد مجبور شدم اسمشو بزارم تو امضام😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒)😂😂😂،نسترن جون،آبجی قشنگم:هرقدر رفاقت بکنم می ارزی/اظهار صداقت بکنم می ارزی/آنقدر عزیزی تو برایم ای دوست/صد بار که یادت بکنم می ارزی.⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
نه والا من اصلا وقت و حوصله ی فکر راجبشو ندارم فقط منتها اینجوری یم  ولی بش فکر نمیکنم

اینجوری نیستی

 اصلا فکر نکن بهش  حتی اگه وقتشم داشتی

😔

لطفا برای گزارش بزنید تعلیق بشم🙏🙏😊
اصلا فقط بلدن چیزهای بدرد نخور اختراع کنن🤣🤣🤣🤣

آره فقط بلدن ماشین لباسشویی اختراع کنند که وسط شستن دکمه Stop داشته باشه،لباسایی که جامونون رو بندازن توش😅😅😅😅

ناهید،هیچوقت فراموشت نمیکنم،خیلی بهم لطف کردی،به فکرم بودی،ازت ممنونم،لطفا منو حلال کن.این امضا فقط مال نسترن جون منه⁦❤️⁩⁦❤️⁩🥰🥰(و زهرا ست،زهرا منو کچل کرد،اصرار کرد مجبور شدم اسمشو بزارم تو امضام😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒)😂😂😂،نسترن جون،آبجی قشنگم:هرقدر رفاقت بکنم می ارزی/اظهار صداقت بکنم می ارزی/آنقدر عزیزی تو برایم ای دوست/صد بار که یادت بکنم می ارزی.⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
نه عزیزم  من کی همچین حرفی زدم ، توووووعااااااااالی هستی😍😍😍

میدونم شوخی میکنم عزیزم،من با دینا جون شوخی دارم😅😅😅😅😅

ناهید،هیچوقت فراموشت نمیکنم،خیلی بهم لطف کردی،به فکرم بودی،ازت ممنونم،لطفا منو حلال کن.این امضا فقط مال نسترن جون منه⁦❤️⁩⁦❤️⁩🥰🥰(و زهرا ست،زهرا منو کچل کرد،اصرار کرد مجبور شدم اسمشو بزارم تو امضام😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒)😂😂😂،نسترن جون،آبجی قشنگم:هرقدر رفاقت بکنم می ارزی/اظهار صداقت بکنم می ارزی/آنقدر عزیزی تو برایم ای دوست/صد بار که یادت بکنم می ارزی.⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
اینجوری نیستی  اصلا فکر نکن بهش  حتی اگه وقتشم داشتی 😔

چشم        

http://goftino.com/c/BXs8Ssبا انحراف و تعصب به جایی نمیرسیم.انسانم آرزوست.  just god    انسان سالار_یکتا پرست_همسن و سال گرا(ی مثبت)_روشنفکر متعادل(برای همه)   با احترام به تفاوتا و شباهتا(که بین همه هست)میتونیم قشنگ زندگی کنیم.قضاوت و کلی گویی ممنوع.لطفا این کاربری رو تو تاپیکای عقیدتی(بجز قرآن)_سیاسی_تاریخی_نژادی_غیر مجاز تگ نکنید.با تشکر.علت این که میگم just god اینه که اولا جز خود خدا هیچکسو ندارم.ثانیا طبق عقاید شخصی خودم توکل و توسل به غیر از خدا رو کلا گناه و اشتباه میدونم.لطفا اینقدر سوالات شخصی نپرسید.فقط بدونید که همیشه اوضاع اینطوری نمیمونه
چشم🙈

بی بلا

ناهید،هیچوقت فراموشت نمیکنم،خیلی بهم لطف کردی،به فکرم بودی،ازت ممنونم،لطفا منو حلال کن.این امضا فقط مال نسترن جون منه⁦❤️⁩⁦❤️⁩🥰🥰(و زهرا ست،زهرا منو کچل کرد،اصرار کرد مجبور شدم اسمشو بزارم تو امضام😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒)😂😂😂،نسترن جون،آبجی قشنگم:هرقدر رفاقت بکنم می ارزی/اظهار صداقت بکنم می ارزی/آنقدر عزیزی تو برایم ای دوست/صد بار که یادت بکنم می ارزی.⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792