2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بی ادبه ..حذفش کن

ایمان دارم که قشنگترین عشق،نگاه مهربان خداوندبه بندگانش است.زندگی رابه اوبسپارومطمئن باش که تاوقتی پشتت به خدا گرم است،تمام هراس های دنیا خنده دار است  

كات كن

عجب ادم چندشيه

بگو طرفتم منتظره تو بگي بكنم بگه چشم

مطمعن باش ب خودتم پيشنهاد ميده شك نكن

من نظرمو ميگم لطفا اگه مخالف هستيد ريپلاي نكنيد قرار نيست همه مثل هم فكر كنن

به نظرم با پسری که ادبیاتش انقدر سخیفه وارد رابطه شدن اشتباهه!

آدم فقط پیش خدا تنها نیست........❤  خدای تو عذاب میکند ، خدای من می‌بخشد! خدای تو غضبناک است ، خدای من مهربان است ! خدای تو شعله ی آتش را زیاد میکند ، خدای من در های بهشت را باز میکند! تو با کوچکترین گناهی از درگاه خدایت رانده می‌‌شوی ، من با بزرگترین گناهم در آغوش خدایم جا می‌گیرم !تو مسلمانی، من هم مسلمانم ! خدای تو در مسجد است ، در سجاده است ، در جانماز است ، خدای من اما همین جا ست! کنارم نشسته ، نوازشم می‌کند ، با من چای مینوشد ، کتاب میخواند ، به دیگران لبخند میزند ، برایشان دست دوستی تکان می‌دهد! تو از خدایت میترسی ، من به خدایم عشق می‌ورزم!😊❤ لا اله الّا انت سبحانک انّی کنت من الظّالمین 💔 

بی تربیت بره گمشه

یا توهم تنت میخاره هان؟ 

پایین امضامو حتما بخونلطفا یه صوات میفرستی واسه اینک به سلامتی و دل خوش شوهرم منتقل شه شهرمون به زودی، خیلی تنهام و بابام کارشون درست شهتوجه توجه👇من به عنوان خواهر یا دوست فقط میگم از همممین امروز نماز اول وقت بخون اصن مهم نیس با چ تیپ با چ قیافه و هرررجووور هستی بخون فقط اول وقت.بعد ببین زندگیت اززز عسل هم شیرین تر میشه.از همممه جهان ارامشش برا وجودت میشه ازته قللبم اینارو گفتم .چهل روز بخون امتحانش ک مجانیه بعد چهل روز دگ نمیتونی از نماز دس بکشی تازه میفهمی زندگی یعنی چی 💓قول میدم بهت

بی ادبه ولش کن

میگذره از گناهامون خدایی ک از آرزوهامون گذشت:)کسی چه میداند شاید این جهان جهنم جهان دیگریست ..                                                 گویند که خدا همیشه با ماست ای غم نکند خدا تو باشی؟
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  2 ساعت پیش