2789
عنوان

اولین کاری ک میکنید چیه بعد از رفتن کرونا

| مشاهده متن کامل بحث + 333 بازدید | 58 پست

یه دل سیر میرم خیابون گردی و خرید و رستوران

یه جشن و مهمونی بزرگ میگیرم

بعدش میرم مشهد با خانواده

کلی هم هله هوله و خوراکی تو راه میگیرم بدون شستن و ضدعفونی کردن میخورم

بیچاره شوهرا اگه کرونا بره کلی تو خرج میفتن😁

یه دورانی هم بود که خیلی ها وقتی سرما میخوردن پروفایلشون میذاشتن سرماخوردگی خر است😐 حالا باید ازشون پرسید سرماخوردگی خر است؟؟ نه من میخوام بدونم سرماخوردگی خر است؟؟ یا این کرونای خاک برسر؟؟ اتفاقا سرماخوردگی خیلی هم باشعور و نجیب بود ☹️🤧..... من خوشبخت ترین زن دنیام🤗خدایا شکرت

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

میگن واکسنش درست شده واینکه سال ۲۰۲۱ بدون کرونائه درسته    

هیچی معلوم نیست 

یادتونه اسفند میگفتن خرداد کروناتموم میشه

چـادرِ مـن نـه بـرای نشـان دادن فقـر در سریـال هـای کشـورم است … نـه لبـاس متهمـان ِ دادگـاه و زنـدان هـا … چـادر مـن تـاج بنـدگـی مـن است … سنـد زهـرایی بـودنـم را امضــا میکنـد …!
یه دل سیر میرم خیابون گردی و خرید و رستوران یه جشن و مهمونی بزرگ میگیرم بعدش میرم مشهد با خانواده ...

به درک بزار بیفتن فقط کرونا بره انشاللع

من همانم که تو غمگین شوی میمیرم 😘😘😘😘

اولین کار اینه که برم امام رضا یه دل سیر زیارت و خوش گذرونی

خدا کنه تموم بشه

واسه مردی بمیر که برات😇                              عابربانکشو دربیاره بچپونه تو کیفت😄💳 😎       تب کنه که چی بشه😏😏 برات نون و آب میشه😲😲   یه کم واقع بین باش😜😜
میگن واکسنش درست شده واینکه سال ۲۰۲۱ بدون کرونائه درسته    

قرار بود سه ماه پیش هفته ی آینده خبر خوبی برا برا واکسن بدن کو

من همانم که تو غمگین شوی میمیرم 😘😘😘😘
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز