2777
2789
عنوان

بیایین ؟؟

121 بازدید | 24 پست

کیا شوهرشون دوست دارن ؟؟ و چرا ؟؟

مادر بزرگم همیشه میگ .‌.. هر چقد با دیگران خوب باشی بدی میبینی ولی بر عکسش هر چقد بد باشی همیشه بهت خوبی میکنن .... واقعا راس میگه 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سوالت عجیبه🤔قانونا نباید بپرسی کیا دوست ندارن و چرا؟

عموما نامتعارف و غیرعادی رو میپرسن ک چرا؟

من‌ مادر دو فرشته آسمانیم💫💫 یکی در دستان خدا آرمیده و دیگری در آغوش من💞 
سوالت عجیبه🤔قانونا نباید بپرسی کیا دوست ندارن و چرا؟ عموما نامتعارف و غیرعادی رو میپرسن ک چرا؟

عزیزم گفتم کیا دوست دارن 

مادر بزرگم همیشه میگ .‌.. هر چقد با دیگران خوب باشی بدی میبینی ولی بر عکسش هر چقد بد باشی همیشه بهت خوبی میکنن .... واقعا راس میگه 
عزیزم گفتم کیا دوست دارن  


منم همون تعجب کردم دیگه. حس کردم باید بپرسی کیا دوست ندارن🤔 و چرا

دوست داشتن همسر ک عادی و رایجه. 

من‌ مادر دو فرشته آسمانیم💫💫 یکی در دستان خدا آرمیده و دیگری در آغوش من💞 
گلم بخدا نه میدونم دوسش دارم نه میدونم چرا دوسش ندارم بخدا دیگه خیلی خسته ام کرده از این زندگی😢😢😢 ...

انشالله بزودی گره از زندگیت باز بشه 😞

مادر بزرگم همیشه میگ .‌.. هر چقد با دیگران خوب باشی بدی میبینی ولی بر عکسش هر چقد بد باشی همیشه بهت خوبی میکنن .... واقعا راس میگه 
منم همون تعجب کردم دیگه. حس کردم باید بپرسی کیا دوست ندارن🤔 و چرا دوست داشتن همسر ک عادی و رایجه.& ...

آها ..‌‌‌... 

مادر بزرگم همیشه میگ .‌.. هر چقد با دیگران خوب باشی بدی میبینی ولی بر عکسش هر چقد بد باشی همیشه بهت خوبی میکنن .... واقعا راس میگه 
فدات گلم یک ساله ازدواج کردم اصلا درکم نمیکنه

می‌دونم درکت میکنم مال منم همینه آدم از زندگی خسته میشه 

مادر بزرگم همیشه میگ .‌.. هر چقد با دیگران خوب باشی بدی میبینی ولی بر عکسش هر چقد بد باشی همیشه بهت خوبی میکنن .... واقعا راس میگه 
اره بخدا اصلا نمیدونه من زنشم بخش احتیاج دارم نه محبتی نه چیزی صبح میره شب دیر وقت  میاد

من توام با تو منی 

مادر بزرگم همیشه میگ .‌.. هر چقد با دیگران خوب باشی بدی میبینی ولی بر عکسش هر چقد بد باشی همیشه بهت خوبی میکنن .... واقعا راس میگه 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز