دوستان من تا الان با هر کسی کلا در مورد ازدواج صحبت کردم ، بیشتر نظرشون بر این بود که ازدواج اصلا بدرد نمیخوره و ادم خوبه پیشرفت کنه و مستقل بشه
خب اگه ازدواج کاره درستی نیست پس چرا اینهمه ادم روزانه دارن در سطح جهان ازدواج میکنن
اصلا به نظره خوده من ادم بالاخره اگه مستقل هم باشه ، باز تنهایی خیلی جالب نیست
ینی این نظره منه حالا ممکنه اشتباه باشه
شما نظرتون چیه؟
به نظرتون تنهایی تا اخر عمر برای روح انسان بد نیست؟