2789

هممممم

///💎نگین قلبتم❤///❤ همیشه عشق باشد؛همیشه برکت❤/// «همین که در آغوش هم هستیم،حالِ هر روزِمان خوب است..» 💜💍👫🏻 👐🏻🥬🥕///جان من و جهان من 💜///هیچوقت باهام چشم تو چشم نشید😌دل به یغما میبرد چشمان مستم😌فقط عشقم میتونه بام چشم تو چشم بشه چونکه چشام مال خودشه😌///نور مهم نیست! وقتی قلبت روشنه...!💫 //من هوشبرم،،،هوشبرِتو،،،ینی تمام عارامشِ تو///وَاللهُ یَعْلَمُ مَا فِی قُلُوبِکُمْ 💫///💎❤///♥این را بدان که عاشق ترین فرد زمینم ،،، دنیا بداند تا آخرش با تو همینم♥♥♥ ///اصالت تو خون آدماست ... اداشو درنیارید!😁😌/// کاربر آنید_پ ام ///

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چی شد  چ تاپیکیع    

پیاما براشماهم باز نمیشع؟!

///💎نگین قلبتم❤///❤ همیشه عشق باشد؛همیشه برکت❤/// «همین که در آغوش هم هستیم،حالِ هر روزِمان خوب است..» 💜💍👫🏻 👐🏻🥬🥕///جان من و جهان من 💜///هیچوقت باهام چشم تو چشم نشید😌دل به یغما میبرد چشمان مستم😌فقط عشقم میتونه بام چشم تو چشم بشه چونکه چشام مال خودشه😌///نور مهم نیست! وقتی قلبت روشنه...!💫 //من هوشبرم،،،هوشبرِتو،،،ینی تمام عارامشِ تو///وَاللهُ یَعْلَمُ مَا فِی قُلُوبِکُمْ 💫///💎❤///♥این را بدان که عاشق ترین فرد زمینم ،،، دنیا بداند تا آخرش با تو همینم♥♥♥ ///اصالت تو خون آدماست ... اداشو درنیارید!😁😌/// کاربر آنید_پ ام ///
کلا سایت خرابع  خستع شدم از این وضع

ای بابا

///💎نگین قلبتم❤///❤ همیشه عشق باشد؛همیشه برکت❤/// «همین که در آغوش هم هستیم،حالِ هر روزِمان خوب است..» 💜💍👫🏻 👐🏻🥬🥕///جان من و جهان من 💜///هیچوقت باهام چشم تو چشم نشید😌دل به یغما میبرد چشمان مستم😌فقط عشقم میتونه بام چشم تو چشم بشه چونکه چشام مال خودشه😌///نور مهم نیست! وقتی قلبت روشنه...!💫 //من هوشبرم،،،هوشبرِتو،،،ینی تمام عارامشِ تو///وَاللهُ یَعْلَمُ مَا فِی قُلُوبِکُمْ 💫///💎❤///♥این را بدان که عاشق ترین فرد زمینم ،،، دنیا بداند تا آخرش با تو همینم♥♥♥ ///اصالت تو خون آدماست ... اداشو درنیارید!😁😌/// کاربر آنید_پ ام ///

سایت خرابه زحمت نکش

هرچی خدا بخواد...خدا که بد نمیخواد💛متاهل💍در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم...لطف انچه تو اندیشی،حکم انچه تو فرمایی🙌🏻🌊«لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ»؛یه صلوات مهمونمم میکنید🙏🏻
واقعا ادم بیشعوری هسی  من گوشیم خاموش شد.... میخاسم ی عک دخدریو سرچ بزنم اسمشو نمیدونم و گفتم ...

میخاسی عکس بفرسی ما اگ شناختیم اسمشو بگیم؟

دوس دارم یه روز برسه ک یکی رو داشته باشم بهش بگم دخترم..پسرم...من دارم یاد میگیرم از ارزوهام یکی یکی بگذرم..همونطور ک از خودم..احساسم...زندگیم...خنده های از ته دلم گذشتم...دارم عادت میکنم ب نداشتن..نشدن..نبودن..ب راستی ک عادت چیز ترسناکیست...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز