2777
2789

حداقل نیلا قشنگترازمیلاهست

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم🌺موجیم که آسودگی ما عدم ماست🌺ما نسل به نسل درپناهت هستیم یاحسین❤فَفَرِج عَنّا بِحَقِّهِم فَرَجَاً عاجِلاً قَریبا🌺یاصاحب الزمان ادرکنی ولا تهلکنی 🌺

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خوش آوا نیست رز بذار

رز خیلی زیاد و قدیمی شده تو فرهنگ انگلیسیا، این اسم انتخاب کردیم چون اینجا خیلی بروزه اما میخوام تو ایران هم بدونم که مسخرش نکنند بعدها

اسم انگلیسیه ولی میخوام ببینم تو ایران چه شکلیه

قشنگ نیست

یاد میله افتادم

 لطفا برای سلامتی وتعجیل در فرج آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف وبه احترام سرداردلها یک صلوات بفرستید و لطفا برای سلامتی بچم هم صلوات بفرست  اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم  

خیلی ازاسامی قشنگ ایرانی هستن که بین المللی هستن 

این اسم شایدواسه اونجامعنی بده اما توایران اصلا چنین اسمی نیس خداروشکر 

اسم پیشنهادیتون هم بااحترام قشنگ وخوش آوا نیس

جنبه ندارین تو تاپیکا نظرات منفی بشنوین خیلی غلط میکنید نظرمیخواید ....  والابخدا...قرارنیس عالم وادم شماوکاراتون ولباساتون وغذاهاتون و... روتاییدکنن   اینجاتبادل نظره اگه جنبه نداری تاپیک نزن . درضمن خانومی که هی میای میگی واااا چرااونطورگفتی واچرااینطورگفتی من مختارم آزادانه نظربدم درضمن استارترخودش زبون داره احتیاج به وکیل وصی نداره. اعصابموازسرراه نیوردم که چارتا پاچه گیرنی نی سایتی بخواد بهمش بریزه دوست نداری نظر مخالف بشنوی تاپیک نزننننننننننن
رز خیلی زیاد و قدیمی شده تو فرهنگ انگلیسیا، این اسم انتخاب کردیم چون اینجا خیلی بروزه اما میخوام تو& ...

فکر کنم مسخرش کنن منم emma خیلی عاشقش بودم اما همه گفتن اما صداش میکنن و مسخرش میکنن یه چیز دیگه بذار آنا آنیسا دیانا آندیا سوفیا 

میتونی از اسمای ایرانی بذاری مثل رکسانا‌ 

خدایا خیلی دوستت دارم میدونم که تو هم دوستم داری 😘😘😘 مامان عزیزم دلم برات تنگ میشه تا همیشه کاش وقتی بودی بیشتر بهت میگفتم دوستت دارم بهت میگفتم قدرتو میدونم برام عزیزی ، خدایا حالا که اونجا پیش توئه از طرف من ببوسش😞
فکر کنم مسخرش کنن منم emma خیلی عاشقش بودم اما همه گفتن اما صداش میکنن و مسخرش میکنن یه چیز دیگه بذا ...

خیلی اسم گذاشتن سخته، مثلا سوفیا و اما اینجا خیلی دیگه زیاد شده و به اصطلاح قدیمی اینجا. اسم های زیبایی تو ایران هست که به کار اینجا نمیاد.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز