2733
2734
عنوان

شما چیزی در این مورد شنیدید؟

753 بازدید | 7 پست
پسره من 4 سالشه و حرف نمی زنه .من پیگیرم و کلاس گفتار در مانی می برم .یه چند نفر به من گفتند زیر 2 سال به بچتون عسل اگر دادید در اثر اون این طوری شده البته من خیلی عسل به پسرم دادم و الان هم می دم .می خواستم ببینم اگر اطلاعاتی در این مورد دارید به من هم بگید .
بعضی بچه ها دیر حرف میزنن خیلی نگران نباش . تو فامیل دارین کسی که اینجوری باشه ؟؟؟ من داییم دیر حرف زد پسرش هم همینطور

هیچی نمیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من میتونم! میتونم! میتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوووووووووووووووونم!!!!!!! (^_^)


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728
مربوط به عسل نیست عزیزم. دختر منم از یک سالگی داره عسل میخوره. الان 19 ماهشه ولی ماشاا... کلی حرف میزنه.. البته اینو نگفتم که نگرانت کنم عزیزم خواستم بگم که خودت رو به خاطر دادن عسل به بچت سرزنش نکنی...
عسل رو تا یکسالگی نباید داد!!!شنیان جون
سلام
عزیزم بهتره که تحت نظر باشه و کارهایی که کردین از جمله گفتار درمانی خیلی خوبه. به بچه هم عسل نمی دن. اما حتما هم اینطور نیست که دلیل حرف نزدن بچه شما عسل باشه.
مهد کودک هم خیلی عالیه به شرطی وقتی می بینید از بچه های دیگه تو حرف زدن جا می مونه ناراحت نشید و بزارید ادامه بده و با مربیش در میون بزارید که قاطی بچه هاش بکنه و تو شعر خوندن های دست جمعی بدون اینکه متوجهش کنه به کم حرف زدنش شرکتش بده. حالا هر جور می خونه بخونه اولش کمی سخته بعد راه می افته.
باید حتما راهش بندازید جدی بگیرید اما نگرانی به خودتون راه ندید خیلی بچه ها دیر حرف می زنن.
2738
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز