2789
عنوان

نامزدم کتکم زده...

712 بازدید | 15 پست

البته موضوع واسه چند وقت پیشه ولی یادم میفته اعصابم خورد میشه.

تو خونشون بودم اعصابش خیلی خورد بود،سرم غر زد گفتم من بمیرم تو راحت بشی،یهو جلو مادرش محکم زد تو دهنم بعدش رفت بیرون،انقدر گریه کردم،مادرشوهرمم پا به پام نشست گریه کرد خیلی معذرت خواهی کرد بغلم کرد گفت تو دختر منی.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


وای. این بعد عروسی چی میشه دیگه. 

ایشالا ک همون یبار باشه

      کودک همسری فقط به یه کودک آسیب نمیزنه دومینو وار نسل اون کودک رو از عشق و علاقه و شناخت حقوقش محروم میکنه. درواقع تمام نسل بعد از اون کودک رو از داشتن والدین آگاه و عاشق و مسئولیت پذیر بی بهره میشن.#نه_به_کودک_همسری❤️وقتی جواب بی ادبیتو نمیدم ینی در شأن من نبوده همکلام بشم باهات، وگرنه جواب برای  امثال تو  فراوونه... 😊

تو نامزدی همچین کاری کرده و هنوز نامزدته؟ 

بعضیا حرف زدن بلد نیستن کاش حداقل حرف نزدن بلد بودن🙄😒.  من تمایلی ندارم قضاوت های بعضی کاربرا رو درباره خودم بدونم لطفا اگه نظری درباره من و نظراتم دارید برای خودتون نگه دارید حق با شماست نیازی نیست وقتتونو تلف کنین

چقد روانیه😐😐😐باش سردمیشدی تا ی مدت که نشه عادتش

همونایی که خنده هاشون گوش فلکو کرمیکنه...همونایی هستن که صدای گریه های آرومشونو حتی بالشتشون نمیشنوه...💓❤💕💖💗💟

وای تا این ساعت هنوز دست روم بلند نکرده شوهرم قربونش برم حتی اگه خیلی عصبانی باشه و مقصرم خودم باشم...

اسی عقدین یا نامزدی؟

هرگز هرگز هرگز هیچ مردی هیچ زنی را و هیچ زنی هیچ مردی را ن عوض کرده ن درست کرده است این تحفه ایی ک شما میبینید ده بیست درصد خرابتر شده میتوانید او را بپذیرید مبارکتان باشد اگ ن بروید دنبال کارتان و رهایش کنید

چه بد اخلاقع

🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈 . من عاشق زندگیم‌.زندگی هم عاشق منه.عشق ما دو طرفس⁦💜من زنی هستم قوی و با اراده. من میبالم به زن بودنم میبالم به ایرانی بودنم.💜میبالم به من بودنم.من عاشق خودم و خدای خودمم💜زندگی نمیکنم صرفا برای فقط زیستن.زندگی میکنم تا عاشق باشم و عاشق بمانم و عاشقانه نفس بکشم و عشق رو به همه از اعماق قلبم بدم💜دوستتون دارم دوستان مهربان من⁦❤️⁩
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز