2777
2789
عنوان

شرایط زندگی

62 بازدید | 16 پست

دوستان به نظرتون شرایط زندگی چقدر میتونه بر اعصاب ادم اثر بزاره ؟؟

اخه من خیلیا رو دیدم که زندگیای جالبی هم نداشتن اما خب الان ارامش دارن ینی واقعا هم مشخصه که اروم بودنشون فیلم نیست و واقعیه.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

راستش من فکر میکنم در واقع این اعصابه که روی شرایط زندگی اثر میذاره

هر وقت بخاطر حرف درستی که زدی، بهت گفتن اراذل اوباش آیه ی 27 سوره ی هود رو بخون که به حضرت نوح (ع) گفتن :"..... وَمَا نَرَاكَ اتَّبَعَكَ إِلَّا الَّذِينَ هُمْ أَرَاذِلُنَا بَادِيَ الرَّأْيِ وَمَا نَرَىٰ لَكُمْ عَلَيْنَا مِنْ فَضْلٍ بَلْ نَظُنُّكُمْ كَاذِبِينَ"----->.... ما کسایی که از تو تبعیت کردن رو جزو اراذل (انسان های پست) میدونیم و شما برتری نسبت به ما ندارید بلکه فکر می‌کنیم دروغگو هستید 🌹🐤شش ماهم که بود مادرم بخاطر شغلش مجبور شد منو بذاره مهد کودک، برای همین خانه داری رو انتخاب کردم💛 💐خدای مجازی همون خدای دنیای حقیقی هست منتهی کسایی که یه عمری بخاطر حرف مردم خوب بودن اینجا که ناشناس میشن تمام پرده های حیا رو میدَرَند.... 💐صبر اینه که توی سختی از حالت پیش مردم شکایت نکنی،خدا بدش میاد لیسانس دارم و مطالعه میکنم ولی خانه دار بودن رو انتخاب کردم، هدفم تربیت بچه ام هست 🐣🌺 و علت حضورم اینجا اینه که بازخورد کارهام و تجربیاتم رو ببینم 🌺

من‌که کافیه یه ذره شرایط م سخت بشه،از رنگ و رو و اخلاق همه میفهمن من آرامش ندارم 

این روزا از رو  نداری عاشق و معشوق میشن                           من یه لیلی‌میشناسم مهرشو از مجنون گرفت
بله منظورم جو خانواده و شرایط خانه هست  رفتار اطرافیان

بی تفاوتی به حرف بقیه و اینکه کار خودتو انجام بدی رو حرف بقیه زوم نکن هرکس ک ازارت میده رو خیلی راحت از زندگیت حذف کن 

من 🙌🏻. مشکلاتم زیاده ولی واقعن هرکی که کنارم باشه اصلن حس نمیکنه من مشکلی دارم

من اصلا اینطور نیستم 

ینی اگه از کوچکترین چیزی ناراحت باشم فوری روی حالت صورتم اثر میزاره و همه میفهمن

خب خانمی راهشو توضیح بده

میدونی میگم الان این مشکل هست خوب بشینم غصه بخورم خودمو عذاب بدم که تاثیری روی مشکل نداره فقط تحمل کردنش برام سخت تر میشه پس میگم وقتی کاری از دستم برمیاد انجام میدم نمیاد توکل میکنم و این که هرچی بیشتر به مشکل توجه کنیم بزرگ تر میشه باید بسپاریم به زمان ببینیم چی میشه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز