2777
2789
با کی؟ کسیو ندارم . حتی مادرمم دشمنمه

همینجا

حرف بزن که سبک شی

همه درد دارن

همه افسرده شدن

این همه تاپیک خیانت و طلاقو نمی بینی

تاپیک تجاوز و تعرض

تاپیک دعوا و کتک کاری

حال خیلیا بده

حتی خود من انقدر سختی و مشکلات دارم ک برات تعریف کنم به حالم گریه می کنی 

ولی عمرا اگه خودکشی کنم😁

جون من خیلی باارزشه

هیچ چیزی ارزش اینو نداره که من بخاطرش خودمو بکشم

من انقدرم ضعیف نیستم

با احمق ها بحث نکنید ، به آنها بگویید:حق با شماست 😊🌱

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بخاطر اینک دلم گرفته بود ناراحت بودم اما این عکس و دیدم و صبر وارامش این مادر و شرایط این بچه رو...

عذر میخوام که باعث ناراحتیتون شدم

من فقط خواستم با این عکس نشون بدم زندگی ما چقدر با تمام مشکلاتمون خوبه و همیشه باید شکرگذار پروردگارمون باشیم

عذر میخوام که باعث ناراحتیتون شدم من فقط خواستم با این عکس نشون بدم زندگی ما چقدر با تمام مشکلاتمون ...

ن عزیزم،کار شما هیچ مشکلی نداشت خیلی ام آموزنده اس، ماها حس میکنیم آخر دنیاس البته روزگار بدیه البته ک مشکلات هستند البته ک ما ها حق داریم کم بیاریم اما چه میشه کرد؛فقط باید بدونیم خدا خیر مطلق، خدا عادل.پناه برخدا خودش،خدا هممون رو کمک کن.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز