2777
2789
عنوان

دورهمی دخترونع 😀💕😙 پسر نمیخوام بیاد تو جمعمون 😒😒

| مشاهده متن کامل بحث + 30619 بازدید | 5675 پست
نه گلم مرسی عزیزم    

😊

https://harfeto.timefriend.net/16285020383657          .                                                                                         https://www.goftino.com/c/b9qlKv.                                   تا شقایق هست زندگی باید کرد....🌸۱۴۰۰/۰۸/۱۳ ۲۳:۴۳🌸.       قول دادیم 🍁🥰.                                                                           حلال ترین حلال زندگیم......🌸🌸🌸.                                        9999💙♾️.                                                                              میرسه ادم به ادم....ای کاش فرشته نبودی🌸🌸🌸

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

@سیبیلوتنها خواهش 😊

https://harfeto.timefriend.net/16285020383657          .                                                                                         https://www.goftino.com/c/b9qlKv.                                   تا شقایق هست زندگی باید کرد....🌸۱۴۰۰/۰۸/۱۳ ۲۳:۴۳🌸.       قول دادیم 🍁🥰.                                                                           حلال ترین حلال زندگیم......🌸🌸🌸.                                        9999💙♾️.                                                                              میرسه ادم به ادم....ای کاش فرشته نبودی🌸🌸🌸
😍😍😍😍عشقمی


      عششششششششششششششششششششق خودمییییییییییییییییییییییی      

منتظرتم گلم درخواست بده   به علت هکر های بیشعور و بیجنبه پیچمو برداشتم اگه خواستید بگید بگید بهتون ایدی میدم    به خدا سیبیل ندارم اینقدر نگید سیبیلاتو بزن تنها نمیشی دیگه ..اگه یه دونه تا سیبیل داشتم مال خودتون به یاد پسرداییم اسم کاربریمو  گذاشتم اینقدر مسخره نکنید بابا    
@سیبیلوتنها   خواهش 😊


  

منتظرتم گلم درخواست بده   به علت هکر های بیشعور و بیجنبه پیچمو برداشتم اگه خواستید بگید بگید بهتون ایدی میدم    به خدا سیبیل ندارم اینقدر نگید سیبیلاتو بزن تنها نمیشی دیگه ..اگه یه دونه تا سیبیل داشتم مال خودتون به یاد پسرداییم اسم کاربریمو  گذاشتم اینقدر مسخره نکنید بابا    
 

https://harfeto.timefriend.net/16285020383657          .                                                                                         https://www.goftino.com/c/b9qlKv.                                   تا شقایق هست زندگی باید کرد....🌸۱۴۰۰/۰۸/۱۳ ۲۳:۴۳🌸.       قول دادیم 🍁🥰.                                                                           حلال ترین حلال زندگیم......🌸🌸🌸.                                        9999💙♾️.                                                                              میرسه ادم به ادم....ای کاش فرشته نبودی🌸🌸🌸
 

عه گل عه 

فک کردم خالیه ببخشید😕

🌹🌹🌹🌹🌼🌻🏵️🌸🌺🌺🌷💐💐💐

https://harfeto.timefriend.net/16285020383657          .                                                                                         https://www.goftino.com/c/b9qlKv.                                   تا شقایق هست زندگی باید کرد....🌸۱۴۰۰/۰۸/۱۳ ۲۳:۴۳🌸.       قول دادیم 🍁🥰.                                                                           حلال ترین حلال زندگیم......🌸🌸🌸.                                        9999💙♾️.                                                                              میرسه ادم به ادم....ای کاش فرشته نبودی🌸🌸🌸
نگو نسترن امشب خیلیا دل منو شکندن تو حداقل چیزی نگو دل کسی رو نشکن

من چیزی بهت گفتم؟

ناهید،هیچوقت فراموشت نمیکنم،خیلی بهم لطف کردی،به فکرم بودی،ازت ممنونم،لطفا منو حلال کن.این امضا فقط مال نسترن جون منه⁦❤️⁩⁦❤️⁩🥰🥰(و زهرا ست،زهرا منو کچل کرد،اصرار کرد مجبور شدم اسمشو بزارم تو امضام😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒)😂😂😂،نسترن جون،آبجی قشنگم:هرقدر رفاقت بکنم می ارزی/اظهار صداقت بکنم می ارزی/آنقدر عزیزی تو برایم ای دوست/صد بار که یادت بکنم می ارزی.⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

دوستان من برم بخوابم شبتون خوش خوب بخوابید 😊

خوشحال شدم مراقب خودتون باشید😊

https://harfeto.timefriend.net/16285020383657          .                                                                                         https://www.goftino.com/c/b9qlKv.                                   تا شقایق هست زندگی باید کرد....🌸۱۴۰۰/۰۸/۱۳ ۲۳:۴۳🌸.       قول دادیم 🍁🥰.                                                                           حلال ترین حلال زندگیم......🌸🌸🌸.                                        9999💙♾️.                                                                              میرسه ادم به ادم....ای کاش فرشته نبودی🌸🌸🌸

@دلنوازعشقمم  

میشه دیگه فکر اون موضوع رو هم نکنید؟

اتفاقی نمیوفته

ناراحت نباشین 😊

شبتون خوش😊

https://harfeto.timefriend.net/16285020383657          .                                                                                         https://www.goftino.com/c/b9qlKv.                                   تا شقایق هست زندگی باید کرد....🌸۱۴۰۰/۰۸/۱۳ ۲۳:۴۳🌸.       قول دادیم 🍁🥰.                                                                           حلال ترین حلال زندگیم......🌸🌸🌸.                                        9999💙♾️.                                                                              میرسه ادم به ادم....ای کاش فرشته نبودی🌸🌸🌸
دوستان من برم بخوابم شبتون خوش خوب بخوابید 😊 خوشحال شدم مراقب خودتون باشید😊

شب شما هم بخیر

خوابای خوب ببینید😊پیشنهاد میکنم خوابه منو ببینید که خوابه خوبی باشه😂😝😝

شوخی#  

شما هم مواظب باشید😍

لطفا برای گزارش بزنید تعلیق بشم🙏🙏😊
عه گل عه  فک کردم خالیه ببخشید😕 🌹🌹🌹🌹🌼🌻🏵️🌸🌺🌺🌷💐💐💐

نه بابا این چه حرفیه    

عجب گل هایی دارین   

من اینارو دارم 

        


منتظرتم گلم درخواست بده   به علت هکر های بیشعور و بیجنبه پیچمو برداشتم اگه خواستید بگید بگید بهتون ایدی میدم    به خدا سیبیل ندارم اینقدر نگید سیبیلاتو بزن تنها نمیشی دیگه ..اگه یه دونه تا سیبیل داشتم مال خودتون به یاد پسرداییم اسم کاربریمو  گذاشتم اینقدر مسخره نکنید بابا    
 

 

بقرآن اگه چیزی از من سرزده بی منظور بوده،آخه یکی بهم بگه چرا شوخی میکنم باهمه،ببخشین من نمی‌دونم چی شده😔😔😔😔

ناهید،هیچوقت فراموشت نمیکنم،خیلی بهم لطف کردی،به فکرم بودی،ازت ممنونم،لطفا منو حلال کن.این امضا فقط مال نسترن جون منه⁦❤️⁩⁦❤️⁩🥰🥰(و زهرا ست،زهرا منو کچل کرد،اصرار کرد مجبور شدم اسمشو بزارم تو امضام😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒)😂😂😂،نسترن جون،آبجی قشنگم:هرقدر رفاقت بکنم می ارزی/اظهار صداقت بکنم می ارزی/آنقدر عزیزی تو برایم ای دوست/صد بار که یادت بکنم می ارزی.⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
 بقرآن اگه چیزی از من سرزده بی منظور بوده،آخه یکی بهم بگه چرا شوخی میکنم باهمه،ببخشین من نم ...

ول کنید اینارو 

شوخی اسمش روشه دیگه😉

لطفا برای گزارش بزنید تعلیق بشم🙏🙏😊
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   aradyouarezoo  |  38 دقیقه پیش
توسط   شیرین_1313  |  55 دقیقه پیش