2789
عنوان

وقتی شوشو ازتون عصبانی

| مشاهده متن کامل بحث + 2051 بازدید | 120 پست
باز گفت شوشو  باز گفتین شوشو😑😑😑😑

اروم باش جانم 

دیدی که سخت نیست... تنها بدون من؟دیدی که صبح می شود... شب ها بدون من؟این نبض زندگی... بی وقفه می زند...! فرقی نمی کند... بامن...بدون من...!دیروز گرچه سخت... امروز هم گذشت... طوری نمی شود... فردا بدون من...!

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

فقط سکوت میکنه.

بعضی وقتا از همین سکوتش حالم به هم میخوره

😍عاشق شغل آینده م هستم. رشته ام پزشکیه💛ایشالا هر کی آرزو داره . و تلاش میکنه بهش برسه. 😎👍تو فامیل هر کی جایی ش درد میگیره از من می پرسه باید چیکار کنم😂😂😂بابا من هنوز ترم چهارم هستم. باور کنید فقط میتونم بوسش کنم خوب شه😘😂😘 
بخدا این یه موردشخصی نیس  نظر همگانیه

متنفرم از این نوع ها اخه من خودم دیدم بعضی زوج ها اینجوری می کنن من شوهرم بهم بگه عجیجم برات عوجولات بخرم میزنم توی دهنش البته خودشم بدش میاد از این نوع حرف زدن بابا درست حرف بزنید عزیزم برات شکولات بخرم؟ 😑این درسته😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز