روانشناسی خود اشتغاله
یعنی بعد اینکه درست تموم شد بخودت بستگی داره ک چقدر تلاش کنی
الان روانشناس هست ک اصلا درامد نداره
کسی هم هست ک ماهی ۲۰_۳۰ م درامد داره
چقدر تبلیغ کنی و کارت خوب باشه و خلاقیت داشته باشی
ب اینا بستگی داره
اینکه میگن پارتی و اینا برا کارای استخدامیه بیشتر ن خوداشتغال