نیکی6767 مدیر استارتر عضویت: 1398/12/05 تعداد پست: 5484 عنوان چی کار کنم؟ 132 بازدید | 15 پست خواهر شوهر از تهران میاد. بعد باز شدن جاده . خونمون با مادرشوهرم نزدیکه چی کار کنم واسه بچم میترسم . هر چی فامیل داریم تهران مبتلا شدن 1399/08/15 | 01:38 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
مامان،مهدیار عضویت: 1399/06/10 تعداد پست: 65584 باشه نزدیک اگه میترسی میتونی نری 💙💙ممنون میشم برای سلامتی و عاقبت بخیری پسرام یه صلوات بفرستید💙💙
ژیناگلمن عضویت: 1398/12/13 تعداد پست: 206794 بگین نیاد والا وای از گرد ســم تازه خر خریده ها!!! وقتی با من حرف میزنی رفتار ارزونتو بزار توی جیبت:)
نیکی6767 مدیر استارتر عضویت: 1398/12/05 تعداد پست: 5484 باشه نزدیک اگه میترسی میتونی نری اره ولی ممکنه ناراحت بشن چجوری بگم
مامان،مهدیار عضویت: 1399/06/10 تعداد پست: 65584 بگین نیاد والا اگه کسایی که مسافرت میرن با گفتن میفهمیدن تا حالا فهمیده بودن 💙💙ممنون میشم برای سلامتی و عاقبت بخیری پسرام یه صلوات بفرستید💙💙
نیکی6767 مدیر استارتر عضویت: 1398/12/05 تعداد پست: 5484 زنگ بزن بگو بی زحمت خونه ما نیاید بچه م گناه داره مسافرت حساب میشه یه خرید که میرن تا بیان
f___a عضویت: 1398/09/10 تعداد پست: 32089 من از لحظه ورود کرونا طوری برخورد کردم باهمه ک همه متوجه شدن من چقد حساسم خواعرشوهر منم از تهران دوبار اومد ظرف سه ماه اما پاشو نذاشت خونم فقط تصویری حرف میزنیم خودتو حساس نشون بدی ناراحتم نمیشن ازت فقط 7 هفته و 6 روز به تولد باقی مونده ! 1 5 10 15 20 25 30 35 40
مامان،مهدیار عضویت: 1399/06/10 تعداد پست: 65584 اره ولی ممکنه ناراحت بشن چجوری بگم ناراحت شنحداقل چند روز اول رو نرویا میخوای خودتو بزن به مریضی بگو یکم حاام بده میترسم بیام پیشتون 💙💙ممنون میشم برای سلامتی و عاقبت بخیری پسرام یه صلوات بفرستید💙💙
نیکی6767 مدیر استارتر عضویت: 1398/12/05 تعداد پست: 5484 من از لحظه ورود کرونا طوری برخورد کردم باهمه ک همه متوجه شدن من چقد حساسم خواعرشوهر منم از ته ... اوایل حساس بودم ولی خونه پدر و مادر میرم که اونم دیگه تصمیم گرفتیم نریم دیگه
ژیناگلمن عضویت: 1398/12/13 تعداد پست: 206794 اگه کسایی که مسافرت میرن با گفتن میفهمیدن تا حالا فهمیده بودن بدبخت شدیم بدبخت وای از گرد ســم تازه خر خریده ها!!! وقتی با من حرف میزنی رفتار ارزونتو بزار توی جیبت:)
ahoo_naz عضویت: 1398/09/29 تعداد پست: 2118 اومدنشون واجبه؟ میتونی نگرانیتو با شوهرت در میون بذاری یه تصمیم بگیرید که یا نیان یا اگه اومدن چجوری رعایت کنید که اگه خدایی نکرده ناقل بودن به شما انتقال ندن...
مامان،مهدیار عضویت: 1399/06/10 تعداد پست: 65584 بدبخت شدیم بدبخت یسریا همه کار میکنن تفریح مسافرت بازار گردش همه چیز اونوقت چوبشو امسال ما که خودمونو حبس کردیم میخوریم 💙💙ممنون میشم برای سلامتی و عاقبت بخیری پسرام یه صلوات بفرستید💙💙
ژیناگلمن عضویت: 1398/12/13 تعداد پست: 206794 یسریا همه کار میکنن تفریح مسافرت بازار گردش همه چیز اونوقت چوبشو امسال ما که خودمونو حبس کردیم میخور ... ینی ی ماسک چیه ؟نمیزننبخدا بیا برو ببین من دم در میرم بابام میگ ی دوش بگیر ماسکتو بزن دیگ خودمون عادت کردیم وای از گرد ســم تازه خر خریده ها!!! وقتی با من حرف میزنی رفتار ارزونتو بزار توی جیبت:)