2733
2739
عنوان

ژل دندون

356 بازدید | 7 پست
سلام دخترم 17 ماهشه، مدتیه شب ها افتضاح می خوابه، تا صبح شاید 15 بار ازخواب بیدار میشه، اونم با جیغ و داد و فریاد. هفته پیش دکتر بودیم و می دونم عفونت ادراری و کم خونی و عفونت گوش و گلو و اینا نداره. بیشترین ظنم به دندونه، دندونای نیشش در حال درومدنه، و مدتیه که نیش زده. می خوام برای ایتکه مطمین بشوم اچند شب از این ژل های دندون استفاده کنم. اونایی که تجربه دارن میشه بهم بگویند، چه مقدار و چه جوری باید استفاده بشه. بچه ام خیلی داره عذاب می کشه، تو چهل روز اخیر عوض وزن اضافه کردن، کم هم کرده. ممتون میشم راهنماییم کنید.

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728
یکمی بمال روی لثه اش.من روزی نهایتا دو بار براش می مالیدم اونم وقتی که مطمئن بودم واقعا داره اذیت می شه استفاده ازش خیلی خوب نیست.معمولا موقع خواب یا قبل از غذا خوردن براش می مالیدم.البته الان ماههاست استفاده نکردم.الانم داره دو تا دندون در می آره ولی تحملش بیشتر شده.پسرم هفته دیگه می شه 15 ماهش
مامان جوجو ؛ نونو ؛ * ؛ جوجیت( 33+6)
ممنون شری جان، من فقط برای وقت خواب می خوام. دلم میسوزه براش، گاهی هر نیم ساعت یه بار با جیغ بیدار میشه. در وحله اول می خوام مطمین شم که علتش دندونه، با اینکه تازه دکتر ویزیتش کرده اما می ترسم نکنه بچه ناراحتی دیگه داره و من نمی فهمم.
خدا پسرت رو نگه داره. دختر من کلا از وقتی شروع به دندون درآوردن کرده خوابش داغون شده، وزنگیریش هم همینطور. تا الان در مورد استفاده از ژل مقاومت کردم اما خیلی بچه ام اذیت میشه. از تولد یک سالگیش تا الان که 4 ماهه، به زور 300 گرم اضافه کرده، در حالیکه باید ماهی 200 تا 250 گرم بعد از یک سالگی اضافه کنند.
2740
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687