2777
2789
عنوان

2تا ایده قری❤️

| مشاهده متن کامل بحث + 685 بازدید | 42 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اووووه کی حال داره

پیش بیا! پیش بیا! پیشتر!                                         تا که بگویم غم دل بیشتر                                          دوست ترت دارم از هرچه دوست.                               ای تو به من از خود من خویشتر.                               دوست تر از آنکه بگویم چقدر.                                    بیشتر از بیشتر از بیشتر

چقدر مشمئز کننده

خدایا شکرت به خاطر : ♡ زمین گردالی🌏، خانواده 👪، طبیعت🍃، یاد گرفتن و علم 📚، غذاهای خوش مزه 🍕، لباس ها👗، خوابیدن😴، رویاها🎈، خورشید 🌞، عشق💕، ماه و ستاره 🌒، خونه 🏡، تکنولوژی 💻، دوستا و آشناها 👭، لبخندهای خوشگل 😄 ... ! ♡

خدایا امکانش هست این بنده حقیر رو گاو بفرمایی؟

کائنات وجودی واحد است همه چیز و همه کس با نخی نا مرئی به هم بسته اند .مبادا آه  کسی را برآوری، مبادا دیگری را به خصوص اگر از تو ضعیف تر باشد بیازاری .فراموش نکن اندوه آدمی تنها در آن سوی دنیا ممکن است همه انسان ها را اندوهگین کند و شادمانی یک نفر ممکن است همه را شادمان کند.

عزیز 

بیشتر ماها الان با تومبون گل و گشاد لم دادیم 

زورمون میاد بریم دشووری داریم مثانه رو عادت میدیم خودکفا بشه 

حال نداریم به قر و فر و ..کوفت و زهرمار برسیم 

ادامس چسبیده به مو رو راهکار داری بده بیاد قر و فر نریزا حال ندارم 

به بچه م فکرمیکنم،به حس بارداری ، حس شیر دادن به یه تیکه از وجودخودت و عشقت ، حس نفس کشیدن های ریز ریزش تو بغلم خیلی اوقات تو درونم حمل میکنم . با خودم میگم خدایا میشه من بچه خودم رو ببینم!  🌷   دوستان گلم این امضای من بود سالها ...بعد معجزه خدا رو دیدم دلتون خواست سر بزنید به تاپیک خاطره زایمانم ...امیدوارم خدا به هر کس دلش میخواد به حکمت و مصلحت خودش ببخشه...🥰 برای شفا و سلامتی پسرم دعا کنید لطفا سپاس❤️https://www.ninisite.com/discussion/topic/7503866/%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%B1%D9%87-%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%86?page=1

عزیز  بیشتر ماها الان با تومبون گل و گشاد لم دادیم  زورمون میاد بریم دشووری داریم مثانه ...

🤣🤣🤣

پیش بیا! پیش بیا! پیشتر!                                         تا که بگویم غم دل بیشتر                                          دوست ترت دارم از هرچه دوست.                               ای تو به من از خود من خویشتر.                               دوست تر از آنکه بگویم چقدر.                                    بیشتر از بیشتر از بیشتر
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز