2777
2789
عنوان

بیاید بچتیم😑

144 بازدید | 35 پست

حوصلم پوکید بیاید یکم بچتیم😃

گلی‌بودم‌درباغ‌زندگاني🌹پرپرشدم‌درایام‌جواني🌹گلی‌بودم‌نه‌وقت‌چیدنم‌بود🌹جوان‌بودم‌نه‌وقت‌مردنم‌بود🌹

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام حال همتون خوبه همه سرحالین😁

علک صلام بخوبیت😄

گلی‌بودم‌درباغ‌زندگاني🌹پرپرشدم‌درایام‌جواني🌹گلی‌بودم‌نه‌وقت‌چیدنم‌بود🌹جوان‌بودم‌نه‌وقت‌مردنم‌بود🌹
سلام حال همتون خوبه همه سرحالین😁

مح کع حوصلم پوکید😁

گلی‌بودم‌درباغ‌زندگاني🌹پرپرشدم‌درایام‌جواني🌹گلی‌بودم‌نه‌وقت‌چیدنم‌بود🌹جوان‌بودم‌نه‌وقت‌مردنم‌بود🌹

من آمده ام چه دلنوازان آمده اممممم

زانا وه ختی لیم دووری شیوه ی خه مینم چ ناشیرینه🙂 بچه که بودم توت فرنگی رو خیلی دوست داشتم واسه همین یه شب توت فرنگیامو با خودم بردم تو تخت که پیش خودم بخوابن ولی صبح بیدار شدم و دیدم توت فرنگی هام له شدن.اون موقع بود که فهمیدم اونی که دوسش دارم رو نباید ببرم تو تختم چون خراب میشه....یه آبرنگ خوشگل خریده بودم یه روز بردمش مدرسه که به دوستام نشونش بدم ولی وقتی برگشتم خونه دیدم آبرنگم تو کیفم نیست و هیچ وقت نفهمیدم کی برش داشته.اون موقع بود که فهمیدم اونی که دوسش دارم رو نباید به کسی نشونش بدم چون ممکنه ازم بدزدنش بدون اینکه بفهمم کی این کارو کرده...یه کاسه خوشگل داشتم اونم افتاد شکست.چند روز پیش یه کاسه پر توت فرنگی بهم دادن که روش رنگ های آبرنگ بچگیم بود اما نگرفتنش!نخواستم مال من شه که نگران از دست دادنش شم.من انصراف دادم همیشه از دوست داشتن چون هیچ وقت نفهمیدم اونی که دوسش دارم رو چجوری باید نگه دارم🙂🙃
من آمده ام چه دلنوازان آمده اممممم

خوش امده ای بنشین با ناز در کنج دلم خانه کن😂😂😂😂

گلی‌بودم‌درباغ‌زندگاني🌹پرپرشدم‌درایام‌جواني🌹گلی‌بودم‌نه‌وقت‌چیدنم‌بود🌹جوان‌بودم‌نه‌وقت‌مردنم‌بود🌹
من آمده ام چه دلنوازان آمده اممممم

چه دلنواز امده اما یار امده😂😂😂😂

گلی‌بودم‌درباغ‌زندگاني🌹پرپرشدم‌درایام‌جواني🌹گلی‌بودم‌نه‌وقت‌چیدنم‌بود🌹جوان‌بودم‌نه‌وقت‌مردنم‌بود🌹
خوش امده ای بنشین با ناز در کنج دلم خانه کن😂😂😂😂

😎😌

زانا وه ختی لیم دووری شیوه ی خه مینم چ ناشیرینه🙂 بچه که بودم توت فرنگی رو خیلی دوست داشتم واسه همین یه شب توت فرنگیامو با خودم بردم تو تخت که پیش خودم بخوابن ولی صبح بیدار شدم و دیدم توت فرنگی هام له شدن.اون موقع بود که فهمیدم اونی که دوسش دارم رو نباید ببرم تو تختم چون خراب میشه....یه آبرنگ خوشگل خریده بودم یه روز بردمش مدرسه که به دوستام نشونش بدم ولی وقتی برگشتم خونه دیدم آبرنگم تو کیفم نیست و هیچ وقت نفهمیدم کی برش داشته.اون موقع بود که فهمیدم اونی که دوسش دارم رو نباید به کسی نشونش بدم چون ممکنه ازم بدزدنش بدون اینکه بفهمم کی این کارو کرده...یه کاسه خوشگل داشتم اونم افتاد شکست.چند روز پیش یه کاسه پر توت فرنگی بهم دادن که روش رنگ های آبرنگ بچگیم بود اما نگرفتنش!نخواستم مال من شه که نگران از دست دادنش شم.من انصراف دادم همیشه از دوست داشتن چون هیچ وقت نفهمیدم اونی که دوسش دارم رو چجوری باید نگه دارم🙂🙃
ژووووونم ❤خوش اومدی خونه خودته تعارف نکنی هااا بت بگم

مرسی فدات شم

زانا وه ختی لیم دووری شیوه ی خه مینم چ ناشیرینه🙂 بچه که بودم توت فرنگی رو خیلی دوست داشتم واسه همین یه شب توت فرنگیامو با خودم بردم تو تخت که پیش خودم بخوابن ولی صبح بیدار شدم و دیدم توت فرنگی هام له شدن.اون موقع بود که فهمیدم اونی که دوسش دارم رو نباید ببرم تو تختم چون خراب میشه....یه آبرنگ خوشگل خریده بودم یه روز بردمش مدرسه که به دوستام نشونش بدم ولی وقتی برگشتم خونه دیدم آبرنگم تو کیفم نیست و هیچ وقت نفهمیدم کی برش داشته.اون موقع بود که فهمیدم اونی که دوسش دارم رو نباید به کسی نشونش بدم چون ممکنه ازم بدزدنش بدون اینکه بفهمم کی این کارو کرده...یه کاسه خوشگل داشتم اونم افتاد شکست.چند روز پیش یه کاسه پر توت فرنگی بهم دادن که روش رنگ های آبرنگ بچگیم بود اما نگرفتنش!نخواستم مال من شه که نگران از دست دادنش شم.من انصراف دادم همیشه از دوست داشتن چون هیچ وقت نفهمیدم اونی که دوسش دارم رو چجوری باید نگه دارم🙂🙃
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

مود الانم

دلبر007 | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز