2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

من هم بدغذام کم غذا هم هستم ولی نمیدونم وزنم چرا داره می‌ره بالا 

🤔🤔لابد استعداد داری

مینویسم.                                                                بر فرازاسمان 💙استقلال💙ابی ترین عشق جهان.           فرهاد مجیدی عشقمه💙🌟🌟
🤔🤔لابد استعداد داری

نه من کلا همیشه کم غذام و لاغر هم هستم یهو در عرض دو هفته چهار کیلو زیاد کردم همینجوری هم هر روز با اینکه غذام رو کم تر  کردم دارم نیم کیلو زیاد میکنم چهار روز تقریبا هیچی نخوردم ولی باز وزنم داره می‌ره بالا

آره رژیم لاغری رو میگم😭😭 توی تابستون اشتهام صفر شده بود همینجوری وزنم میومد پایین رفتم دکتر حالا ...

عمل لیپو انجام دادین

تو یه کتاب خوندم ...ما تو این دنیا قادر به درک ثواب فرستادن صلوات نیستیم  تو اون دنیا میفهمیم که چقدر با ارزش بوده....سعی کنید تا میتونین صلوات بفرستین در حال ظرف شستن،انجام کارهای خونه،پیاده روی و......هم باعث میشه فکرای ناراحت کننده نکنی هم بی نهایت ثواب داره...نیازی نیست صلوات شمار دستت بگیری و بشمری...ارادتمند همه خانومای گل نینیسایتی که تنها دوستان منن❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز