2789

@bellatrixlestrng  

@افروهر  

ابجیا بخوایم تاپیک بزنیم برا اکیپ من ک نمی مونه 

واسه شمام 6 تابزنین تموم میشه همینجا بزارم 

بقیه هم ک نممی دونن چالش چیه ی شعر میگیم با اخرش ی شعر دیگه و هشتگ می زنیم 

چالش_شعر#  

 خواب آن نرگس فتان تو بی چیزی نیست

تاب آن زلف پریشان تو بی چیزی نیست

از لبت شیر روان بود که من می‌گفتم

این شکر گرد نمکدان تو بی چیزی نیست

جان درازی تو بادا که یقین می‌دانم

در کمان ناوک مژگان تو بی چیزی نیست
مبتلایی به غم محنت و اندوه فراق

ای دل این ناله و افغان تو بی چیزی نیست

دوش باد از سر کویش به گلستان بگذشت

ای گل این چاک گریبان تو بی چیزی نیست

درد عشق ار چه دل از خلق نهان می‌دارد

حافظ این دیده گریان تو بی چیزی نیست

https://harfeto.timefriend.net/16222836856922       لینک تایم فرند حرفی بود در خدمتم جواب رو یجوری میرسونم بهتون فاطی هستی اینجا پیام بدین                                                          دیگر بازی بس است... بیا شمشیر ها را کنار بگزاریم و خستگی در کنیم... اما!!! چرا پشت من می‌سوزد و دست تو خونیست؟؟... H.A, F, ,S  عاشــــقتونـم

عاشق شعرو شاعری م

چیزی نمیگم چون دلم خیلی از این دنیا پره...میخوام ازت هر چی بگم بغضم گلومو میبره...آدم یوقتا از خودش بی حرف باید بگذره...این روزهای آخرو ساکت بمونم بهتره...
عاشق شعرو شاعری م

ع عزیزی   

https://harfeto.timefriend.net/16222836856922       لینک تایم فرند حرفی بود در خدمتم جواب رو یجوری میرسونم بهتون فاطی هستی اینجا پیام بدین                                                          دیگر بازی بس است... بیا شمشیر ها را کنار بگزاریم و خستگی در کنیم... اما!!! چرا پشت من می‌سوزد و دست تو خونیست؟؟... H.A, F, ,S  عاشــــقتونـم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ع عزیزی    

فدااااات❤

چیزی نمیگم چون دلم خیلی از این دنیا پره...میخوام ازت هر چی بگم بغضم گلومو میبره...آدم یوقتا از خودش بی حرف باید بگذره...این روزهای آخرو ساکت بمونم بهتره...

تو همچو صبحی من شمع خلوت سحرم

تبسمی کن و جان بین که همی سپرم

باشه =لطفا خفه شو سرمو خوردی،افرادی که دنبال دعوا هستن رو اصلا جواب نمیدم پس فکر نکنید جواب ندارم که بدم ده برابر شما جواب دارم منتها آدم حساب نمیکنم یه عده رو  (امضام مخصوص کاربرای بیشعوره از بقیه معذرت میخوام )

تا جهان باشد نخواهم در جهان هجران عشق

عاشقم بر عشق و هرگز نشکنم پیمان عشق

تا حدیث عاشقی و عشق باشد در جهان

نام من بادا نوشته بر سر دیوان عشق

باشه =لطفا خفه شو سرمو خوردی،افرادی که دنبال دعوا هستن رو اصلا جواب نمیدم پس فکر نکنید جواب ندارم که بدم ده برابر شما جواب دارم منتها آدم حساب نمیکنم یه عده رو  (امضام مخصوص کاربرای بیشعوره از بقیه معذرت میخوام )

تویی که بر سر خوان کشوری چون تاج

سزد گر همه دلبران دهندت باج

دو چشم شوخ تو بر هم زده ختا و حبش

به چین زلف تو ماچین و هند دهند خراج


❌کاربری غیرفعاله. سایت رو به دلیل مدیریت افتضاح، تبعیض بین کاربران و نبودن آزادی بیان بایکوت میکنم.❌

تویی که بر سر خوان کشوری چون تاج سزد گر همه دلبران دهندت باج دو چشم شوخ تو بر هم زده ختا و حبش به ...


جز راست مگوی گاه و بی گاه          تا حاجت نایدت به سوگند

باشه =لطفا خفه شو سرمو خوردی،افرادی که دنبال دعوا هستن رو اصلا جواب نمیدم پس فکر نکنید جواب ندارم که بدم ده برابر شما جواب دارم منتها آدم حساب نمیکنم یه عده رو  (امضام مخصوص کاربرای بیشعوره از بقیه معذرت میخوام )
جز راست مگوی گاه و بی گاه          تا حاجت نایدت به سوگند

دلا تا کی در این زندان فریب این و آن بینی

یکی زین چاه ظلمانی برون شو تا جهان بینی

❌کاربری غیرفعاله. سایت رو به دلیل مدیریت افتضاح، تبعیض بین کاربران و نبودن آزادی بیان بایکوت میکنم.❌

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز