2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خدااایییششش

منم از معلمم همینو پرسیدم. گفتم تو قدیما مثلا حضرت یوسف به جای یه ساعت نماز خوندم میشستن دعا میکردن فقط

بعد چرا ما بخونیم و دعا کردن درست نباشه و فقط نماز؟. گفت که خب ما دینمون با امدن پیامبر کامل شده 


هنوزم نفهمیدم لطفا یکی واسم دلیل منطقی بیاره. به نظر منکه ادم باید تو قلبش یکیو دوست داشته باشه بسه

ماه پشت ابر نمیمونه ولی غصه پشت خنده چرا:)

چون خدا دوسداره باهاش اینجوری هم حرف بزنی....

حافظ کل قرآن 😍من یڪ دختر چآدریم😊شاد و پر نشاط☺️سر زنده و پرڪآر😉قرآن ونهج البلاغه اگر میخوانم ... رمآن هم می خوانم😍پآی سجاده اگر گریه میکنم😭خنده‌هام بین دوستام تماشایی است😅من اگر چادر سرم میکنم☝️نقاشم هستم✏️خطم هم خوبه ✍🏻حرف های دخترونم هم سر جاشه🤪شوخۍ هاۍ دوستانه هم میکنم😆تئاتر و سینماهم‌میرم البته‌نه هرفیلمی🙃کوه هم میرم با حفظ حجابم🏔من‌قشنگ تر ازدنیای‌خودم سراغ ندارم😍 

حرف دلتو بگو ولی نمازم بجا بیار

همه ی موجودات دارن به نحوی خدا رو عبادت و سجده میکنن و ما هم باید بندگی مون رو به این نحو و با این آدابی که خدا خودش بهمون گفته، نشون بدیم

دل قوی دار، سحر نزدیک است...🕊️

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز