2777
2789
عنوان

زلزله دوم 😔😔

| مشاهده متن کامل بحث + 290 بازدید | 25 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بار اول ازمیر ترکیه ویونان اومد .الانم دوباره ازمیر اومد ولی زخمی داشت ایندفعه 😢😢😔

وايي تورو خدا بسه  

وقتي همه زندگيت ميشه يه دختر .......٥سال عمرمو گذاشتم پاش .من ميدونم با يكي ديگه س.ميدونم اون منو لو داده .ميدونم اون لو داده. ميدونم منو ديگه نميخواد ،ولي من الان دلم پر  ميكشه واسه اينكه يه بار ديگه ببينمش.ديالوگ متري شيش و نيم insta:Yasivoroojak 
اونا ادمن ما نیستیم

از خودت مایه بذار جمع نبند 

طرف نوشته بود آمریکا مریخ رو فتح کرده، ما هنوز فکر اینیم با پای چپ بریم دستشویی یا راست! خواستم بگم دانشمند بزرگ هسته ای شهید شهریاری با پای چپ می‌رفت دستشویی، انگشتر عقیق هم دستش داشت و نماز شب هم میخوند، مشکل بسیار مهمی مانند غنی سازی ۲۰ درصد اورانیوم رو هم یک تنه حل کرد🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷مشکل از پای چپ و راست نیست رفیق،مشکل از مغزهای پوسیده عاشقان غرب هست، یعنی آنهایی که هیچ هنر و خدمتی برای کشور نداشتند جز خود تحقیری و...(از خودت بپرس تو برای پیشرفت کشورت چیکار کردی)!********تو مکن تهدیدم از کشتن که من/تشنه ی زارم به خون خویشتن/گر بریزد خون من آن دوست رو/پای کوبان جان برافشانم بر او/رقص و جولان بر سر میدان کنند/رقص اندر خون خود مردان کنند/چون رهند از دست خود دستی زنند/چون جهند از نقص خود رقصی ‌کنند(به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تمام شهدای این مرز و بوم)
ایرانه ها

بله ایران

چقدر خودتحقیرید

ادم یه جوری میشه

طرف نوشته بود آمریکا مریخ رو فتح کرده، ما هنوز فکر اینیم با پای چپ بریم دستشویی یا راست! خواستم بگم دانشمند بزرگ هسته ای شهید شهریاری با پای چپ می‌رفت دستشویی، انگشتر عقیق هم دستش داشت و نماز شب هم میخوند، مشکل بسیار مهمی مانند غنی سازی ۲۰ درصد اورانیوم رو هم یک تنه حل کرد🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷مشکل از پای چپ و راست نیست رفیق،مشکل از مغزهای پوسیده عاشقان غرب هست، یعنی آنهایی که هیچ هنر و خدمتی برای کشور نداشتند جز خود تحقیری و...(از خودت بپرس تو برای پیشرفت کشورت چیکار کردی)!********تو مکن تهدیدم از کشتن که من/تشنه ی زارم به خون خویشتن/گر بریزد خون من آن دوست رو/پای کوبان جان برافشانم بر او/رقص و جولان بر سر میدان کنند/رقص اندر خون خود مردان کنند/چون رهند از دست خود دستی زنند/چون جهند از نقص خود رقصی ‌کنند(به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تمام شهدای این مرز و بوم)
۶ ماه دیگه تهرانم میاد وعده خداونده  ، جمع کنیم  بریم از این شهر

متوجه نشدم یعنی چی

طرف نوشته بود آمریکا مریخ رو فتح کرده، ما هنوز فکر اینیم با پای چپ بریم دستشویی یا راست! خواستم بگم دانشمند بزرگ هسته ای شهید شهریاری با پای چپ می‌رفت دستشویی، انگشتر عقیق هم دستش داشت و نماز شب هم میخوند، مشکل بسیار مهمی مانند غنی سازی ۲۰ درصد اورانیوم رو هم یک تنه حل کرد🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷مشکل از پای چپ و راست نیست رفیق،مشکل از مغزهای پوسیده عاشقان غرب هست، یعنی آنهایی که هیچ هنر و خدمتی برای کشور نداشتند جز خود تحقیری و...(از خودت بپرس تو برای پیشرفت کشورت چیکار کردی)!********تو مکن تهدیدم از کشتن که من/تشنه ی زارم به خون خویشتن/گر بریزد خون من آن دوست رو/پای کوبان جان برافشانم بر او/رقص و جولان بر سر میدان کنند/رقص اندر خون خود مردان کنند/چون رهند از دست خود دستی زنند/چون جهند از نقص خود رقصی ‌کنند(به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تمام شهدای این مرز و بوم)
۶ ماه دیگه تهرانم میاد وعده خداونده  ، جمع کنیم  بریم از این شهر

خدا به خیر بگذرونه ..ازبش دزدی وفحشا وخیلی چیزای دیگه زیاد شده بیاد منتظر حوادث خیلی بدترهم باشیم متاسفانه 😢😭😭

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز