2733
2734

یه شخصی از فامیل 

زن عموی مادرم 

با پدربزرگم دشمنی داره البته زیر زیرکی ، ینی در ظاهر دوست بود 

بهد فوت عمو‌، سر ارثیه دعواش شد البته در نهایت به چیزی که میخواست رسید 

بعد مدتی مریض احوال شد تو همون موقع ها ۶ ۷ سال پیش

گفته بود ازتون نسلی دیگه نمیمونه یا نتییجه هاتون میمیره یا نوه هاتون بچه دارن نمیشن 😶

چون خودش دو فرزند داشت یکیش خودکشی کرد پسر دیگشم اهل عیاشی هست زندگی نداره 

بعد پدربزرگم ۷ تا بچه و موفق 

حالا ما نوه ها هستیم عیچ کدوم بچه نداریم 

منکه متنفرم ، خواهرمم همینطور ، بعضا سنشون بالا رفته ازدواج نکردن ، دختر خاله هامم هرچی میارن میمیره 😶چه در شکم مادر چه نوزادی 

ازدواجاشونم فامیلی نیستا غریبه ان 

دختر دایی هامم بدون دلیل پزشکی بچه دار نمیشن ینی فقط گفتن استرسی هستین 

پسر داییم زنش همینطور 

پسر خالمم زنشو طلاق داد 

البتع که یهو امشب اومد تو ذهنم 😂

اینم بگم اوون زن خودش دعانویسه نسل در نسل از طرف مادری 

بیاین بگین خرافاتع 😬


من فقط چشم زخم روباوردارم

راست میگن خاله مادرخود آدمه 🥺خاله الان بدجوربه حرفات وصدات نیازدارم .کاش میشد یه باردیگه زنگ بزنی وکلی نصیحتم کنی 😔 خاله تواین ۱سالی که خودت نبودی،صدات نبود،خیلی اذیت شدیم .روزای بارداریم وبعداززایمانم خیلی جای خالیت توی چشمم بود . نبودی که هی زنگ بزنی وبگی چی بخورم چی نخورم .نبودی که بیای  .مادردوم من 🖤خاله ی عزیزم ۶مرداد تصادف کردوفوت شد 😭اگه این امضاروخوندیدواسه ی آرامش روحش وخوب شدن حال دخترخالم دعاکنید 🖤

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

2728
واقعیت داره بعضی دعاهاحتی آدموذره ذره اب میکنه بعدمیکشه دیدم ک میگم

من دو مورد رو به چشم دبدم یکیش همسایمون بود مرد رفت زن صیغه کرد ، زنه از قضا دوست خالم از اب درومد خالم میگغت یه پاس دعانویسه 

حتی یبار متوجه شدم دنبال دعای مرگه 

جالب و البته عجیب تو یک سال ، زن خانواده سکته کرد 

دخترش که متاهل بود بچه هم داشت یهو معتاد شد دز بالا زد مرد قشنگ خانواده کن فیکون شدن بعد زنه شد عقد دایم اوون مرد همسایه 

ولی دو سال بعدش خود مرد هم تو خواب مرد 

زنه همه اموال رو بالا کشید 😶😶

یه مورد هم دوستم‌بود 😥اوونکه خیلی حیف شد 

دعانویسی که هست ووجود داره ولی درصورتی روی طرف مقابل اثرمیکنه که یاروحش خیلی ضعیف باشه یاجسمش.قرآن زیاد بخونید.زاغ واسفند باهم دود کنید به تعداد ابجد اسمتون آیه الکرسی بخونید صدقه بدی به نیت دفع بلا.

2738

فاطمه بابایی:

✍🏻تدابیر سحر، طلسم، جن زدگی و چشم زخم




📝تمام دستورات زیر را به ترتیب انجام دهید:




1⃣اقدام اول:



تمام اشیاء مشکوک که داخل خانه پیدا کردید با دستکش یا پلاستیک بگیرید و در آب روان بیندازید. هرگونه انگشتر و دستبند و حرز و گردن بند و آویز و تابلوهای دارای نقش و نگارهای عجیب، چشم نظر، دسته مو، ناخن، منگنه، نوشته جات عجیب و ناخوانا، مجسمه، کتابهای اذکار و اوراد عارفان، مهره مار و هرچیزی که دارای اَشکال و علامت و حروف عجیب و غریب است باید از خانه دور شود. به خصوص آشپزخانه و حمام و زیر فرش را خوب بگردید.




2⃣اقدام دوم:



با وضو رو به قبله بنشینید و سوره‌ی ابراهیم را با مداد روی کاغذ بنویسید. نیازی به اعراب گذاری نیست. سعی کنید از اول تا آخر قلم خوردگی نداشته باشید و اگر داشتید با پاک کن پاک کنید اشکالی ندارد. البته اگر انسانی که به پاکی و ایمان شناخته شده بنویسد بهتر است. سپس بالای در خانه از داخل نصب کنید.




3⃣اقدام سوم:



به همان شکلی که سوره‌ی ابراهیم را نوشتید، سوره‌ی واقعه و فلق را هم در کاغذهای جداگانه بنویسید سپس این کاغذها را در آب متبرک بگذارید و بعد از چند دقیقه بردارید و آب را چند قسمت کنید. کاغذی که روی آن آیه و اسامی خدا یا معصومین نوشته شده نباید داخل سطل آشغال بیندازید که گناه دارد بلکه فقط دفن کنید یا در آب آنقدر بگذارید تا خمیر شود. البته مراجع بازیافت به همین شکل کاغذهای باطله را احیاء می‌کنند می‌توانید به بازیافتی دهید.

یک قسم آن آب را به عنوان خوراکی ناشتا و شبها بنوشید.

یک قسم را در فضای خانه خصوصا گوشه‌ها و نزدیک سقف بپاشید.

یک قسم هم به اندازه‌ی حداقل هفت مشت برای غسل کنار بگذارید که در اسرع وقت با آن غسل کنید. حداقل سه مشت روی سر، دو مشت طرف راست بدن و دو مشت برای طرف چپ بدن در نظر بگیرید.


✳️آب متبرک با یکی از روش های زیر به دست می‌آید:

۱-آب باران به شرط آلوده نبودن هوا و اینکه مستقیم از آسمان وارد ظرف شود سپس روی آن صلوات و حمد و چهارقل و آیت الکرسی بخوانید و ها بکشید. (فوت نکنید)

۲-مقداری تربت اصل کربلا درون آب بریزید

۳-با پر تمیز روی شیشه سوره‌های حمد و چهار قل و آیت الکرسی و صلوات را با عسل یا با مشک و زعفران بنویسید و شیشیه را با آب بشویید طوری که آب، درون ظرفی ریخته شود. بهتر است عسل را قبل از استفاده، با شیشه درون آب جوش شل کنید.




4⃣اقدام چهارم:



داخل خانه کبوتر بگذارید. بهترین کبوتر، کبوتر راعی است. اگر خانه‌تان آپارتمانی است روی بالکن گندم بریزید کبوترها جمع می‌شوند و اگر نشدند، بخرید و داخل قفس نگه دارید.




5⃣اقدام پنجم:



حرز ببندید.

حرز دست نویس باشد و شکلهای خاصی نداشته باشد. فقط از حرز معصومین علیهم السلام استفاده کنید. حرزهایی که در اکثر مغازه‌ها پیدا می‌شود قابل اعتماد نیست. اگر خودتان هم با وضو بنویسید خوب است. برای به دست آوردن حرز، به کتاب مفاتیح الجنان و یا جلد ۹۱ و ۹۲ بحارالانوار مراجعه کنید.




6⃣اقدام ششم:



داخل خانه بخور مریم و بخور چشم زخم انجام دهید و اگر نداشتید در اسرع وقت اسپند + کندر دود کنید.




7⃣اقدام هفتم:



مرتباً دعاهای رفع سحر و طلسم و جن زدگی را بخوانید.

#دعای_بخور_مریم (بدون بخور هم ‌می‌توانید بخوانید)

#حرز_چشم_زخم (دو صفحه)

#طلسم_شکن_امام_موسی_کاظم_علیه_السلام و #ابطال_سحر_بسیار_قوی

دعاهای بیشتر داخل مفاتیح و جلد آخر اصول کافی (=جلد دوم کافی و در بعضی چاپها جلد چهارم کافی) موجود است.




8⃣اقدام هشتم:



از تمام خرافات رایج مثل تخم مرغ شکستن و رجوع به دعانویس و فالگیرها و سرکتاب بازکن ها و امثال آنها به شدت دوری کنید. حتی اگر قبلا جواب هم گرفته باشید اینها غالبا قدرت‌ های شیطانی است که به کمک اجنه انجام می‌شود.


🤲🏻دعایی که خدا تعلیم داده و حرزی که از معصوم رسیده قوی تر است یا قدرت جن و شیطان؟! یادتان نرود شیطان از حسادت و تکبر به انسان سجده نکرد.


@iislamic_teb💜

چه دعایی

نمیدونم پدرشوهرخواهرم بشدت مریض بوده یروزتوخونه تنهابوده دیده یه سوسک کف خونه راه میره انقدربادمپایی میزنه نمیمیره بادستمال میگیرتش میبینه یه مهره است روش چنتاعلامته میبرنش پیش دعانویس میگه هرکی بوده خیلی بی خدابوده این روش باخون ادم نوشته شده باطلش میکنه 

2706
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز