2789
عنوان

وای از دست این آدما.....

78 بازدید | 1 پست

وای از دست آدما چه بی رحمن بگو چرا!!!
شکسته بی تو قایقم چرا نمیکنی نگام ♫♪♭
زخمیه بال و پرم از توام خسته ترم غریبم!!!
خدا یه کاری بکن بال پرنده نشکنه ♫♪♭

بیا یه کاری بکن قایق من بی مقصده!!!
بی مرامن آدما دور میشن ازت چرا ♫♪♭
نمیدونم نمیدونم  ♫♪♭

───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── 


سینادرخشنده#  





ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز