2777
2789
عنوان

شمایی 👋 که شعر💛 دوست دارین! بیاین...

| مشاهده متن کامل بحث + 555 بازدید | 118 پست
گفته بودند که از دل برود یار چو از دیده برفت  روزهاست از دیده برفتی و دلم از مهر تو آکنده هنوز

سعدیا! گفتی که مهرش می رود از دل ولی؛

مهر رفت و ماهِ آبان نیز آرامم نکرد...!

سیدعلیرضا جعفری

شعر واقعا حال آدم رو خوب میکنه

انسانیت.....از دور شاید دید در ماه /چشم خود بستم تا که چشم مستش ننگرم دل فریاد زد دیوانه من میبینمش...عاشق مولانا و حافظ و وحشی بافقی و شاهنامه و سعدی.عاشق اسطوره ها و داستان ها،عاشق تاریخ ایران.عاشق نوشتن و نقاشی کشیدن...عاشق کتاب و پادکست...اگه کتاب قشنگ یا پادکست قشنگ میشناسی بهم معرفی کن...دنیا هنوز قشنگه چون هنوزم آدمای خوب زیادی هستند که میشه به اعتبار بودنشون به زندگی لبخند زد

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


شعر تسکینِ...💛🍃

یه وقتایی هم وقتی حس میکنی همه چیز رو فراموش کردی یه شعر میشه آتیش زیر خاکستر شعله میکشه و تمام آرامشی که توی پیله تنهایی ساختی خاکستر میکنه

انسانیت.....از دور شاید دید در ماه /چشم خود بستم تا که چشم مستش ننگرم دل فریاد زد دیوانه من میبینمش...عاشق مولانا و حافظ و وحشی بافقی و شاهنامه و سعدی.عاشق اسطوره ها و داستان ها،عاشق تاریخ ایران.عاشق نوشتن و نقاشی کشیدن...عاشق کتاب و پادکست...اگه کتاب قشنگ یا پادکست قشنگ میشناسی بهم معرفی کن...دنیا هنوز قشنگه چون هنوزم آدمای خوب زیادی هستند که میشه به اعتبار بودنشون به زندگی لبخند زد

یه وقتایی هم وقتی حس میکنی همه چیز رو فراموش کردی یه شعر میشه آتیش زیر خاکستر شعله میکشه و تمام آرام ...

عشق داغی است که تا مرگ نیاید؛ نرود!
هر که بر چهره از این داغ نشانی دارد...
سعدی

عشق داغی است که تا مرگ نیاید؛ نرود! هر که بر چهره از این داغ نشانی دارد... سعدی

ننگ براین عشق

براین عشق نهانی

امروز که باید به کنارم بنشینی 

صد حیف که بر دست گرفتی چمدانی

انسانیت.....از دور شاید دید در ماه /چشم خود بستم تا که چشم مستش ننگرم دل فریاد زد دیوانه من میبینمش...عاشق مولانا و حافظ و وحشی بافقی و شاهنامه و سعدی.عاشق اسطوره ها و داستان ها،عاشق تاریخ ایران.عاشق نوشتن و نقاشی کشیدن...عاشق کتاب و پادکست...اگه کتاب قشنگ یا پادکست قشنگ میشناسی بهم معرفی کن...دنیا هنوز قشنگه چون هنوزم آدمای خوب زیادی هستند که میشه به اعتبار بودنشون به زندگی لبخند زد

جان منو جان تورا هر دو به هم دوخت قضا❤❤

مولوی💖

 تو زیباترین اتفاق زندگیمی🦋مامان ریحانه وهانیه  ❤❤    طاهره : اره،بعضی چیزا گفتنشون فایده نداره------------ در شب کوچک من ،افسوس باد با برگ درختان میعادی دارد ♡در شب کوچک من دلهره ویرانیست♡گوش کن وزش ظلمت را میشنوی ؟من غریبانه به این خوشبختی مینگرم ♡لحظه ای وپس از آن هیچ پشت این پنجره شب دارد میلرزد وزمین دارد باز میماند از چرخش♡پشت این پنجره یک نامعلوم نگران من وتوست ♡ای سراپایت سبز دستهایت را چون خاطره ای سوزان در دستهای عاشق من بگذار ولبانت را چون حسی گرم از هستی به نوازشهای لبهای عاشق من بسپار ♡♡♡♡♡♡♡♡♡باد مارا خواهدبرد..... من یه اذر ماهی پر از احساسم خیلی زیاد💎💎
ننگ براین عشق براین عشق نهانی امروز که باید به کنارم بنشینی  صد حیف که بر دست گرفتی چمدانی

عجیب این دردِ عشق و عاشقی مانندِ افیون است
کـه هر جا لذتی باشد، درون درد مـدفـون است...
سیدتقی-سیدی

عجیب این دردِ عشق و عاشقی مانندِ افیون است کـه هر جا لذتی باشد، درون درد مـدفـون است... سیدتقی-سیدی

من آمده ام بدرقه ات کاش بمانی

این زمزمه ام بود ولی زیر زبانی

انسانیت.....از دور شاید دید در ماه /چشم خود بستم تا که چشم مستش ننگرم دل فریاد زد دیوانه من میبینمش...عاشق مولانا و حافظ و وحشی بافقی و شاهنامه و سعدی.عاشق اسطوره ها و داستان ها،عاشق تاریخ ایران.عاشق نوشتن و نقاشی کشیدن...عاشق کتاب و پادکست...اگه کتاب قشنگ یا پادکست قشنگ میشناسی بهم معرفی کن...دنیا هنوز قشنگه چون هنوزم آدمای خوب زیادی هستند که میشه به اعتبار بودنشون به زندگی لبخند زد

از دور می آیی و شعرم بند می آید مویِ تو وا باشد زبانم بسته تر بهتر... حسین زحمتکش

قلبم از اعتنای کمت سکته می کند


حتی غزل به یادِ غَمَت سکته می‌ کند


یکباره، بارِ هر دو جهان را به من نده


ابلیس از این همه کَرَمت سکته میکند



افشین_یداللهی#  



زایمان یک روند دردناک است؛ به ویژه اگر فرد خودش‌را به دنیا بیاورد؛ آن‌هم در بزرگسالی...

قلبم از اعتنای کمت سکته می کند حتی غزل به یادِ غَمَت سکته می‌ کند یکباره، بارِ هر دو جهان را ...

قدر‌نشناس ِعزیزم، نیمه ی من نیستی
قلبمی اما سزاوارِ تپیدن نیستی!
دست وقتی که تکان دادی عجب حالی شدم؛
اندکی برگشتم و دیدم که با من نیستی!
کاظم-بهمنی

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز