2789
عنوان

شمایی 👋 که شعر💛 دوست دارین! بیاین...

| مشاهده متن کامل بحث + 555 بازدید | 118 پست

ولی زیباترین شعری ک خوندم اینه

فوق العاده ست 

پراز مفهوم پر از حس❤


ای ساربان آهسته ران ،کارام جانم میرود

وان دل که با خود داشتم با دل ستانم می رود

من مانده ام مهجور ازو،درمانده و رنجور ازو

گویی که نیشی دور از او در استخوانم می رود

گفتم به نیرنگ وفسون ،پنهان کنم ریش درون

پنهان نمی ماند که خون بر آستانم می رود

محمل بدار ای ساربان ،تندی مکن با کاروان

کز عشق آن سرو روان،گویی روانم می رود

او می رود دامن کشان ،من زهر تنهایی چشان

دیگر مپرس از من نشان،کز دل نشانم میرود

با این همه بیداد او،وان عهد بی بنیاد او

در سینه دارم یاد او،یا بر زبانم می رود

باز آی و بر چشمم نشین ،ای دل ستان نازنین

کاشوب و فریاد از زمین بر آسمانم می رود

در رفتن جان از بدن گویند هر نوعی سخن

من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم می رود

سعدی،فغان از دست ما لایق نبود ای بی وفا

طاقت نمی دارم جفا ،کار از فغانم میرود

 ///موهیتا راست میگف اهواز شهر عاشقیه شهر دیوونگیه ❤ خدایا شکرت بابت همه چی♥💫///

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بامن سرپیمانت اگر نیست،نیایم  چون سایه به دنبال تو فرسنگ به فرسنگ من رستم و سهراب،تو.... این ...

چرا ما با تو ای معشوقِ طناز
به صلحیم و تو با ما در نبردی...؟!
سعدی

خیلی قشنگ بود خانم شاعر

فدات گل خانوم

این شعرم تقدیم ب خووود گلت

ولی طنز و سانسوریع😂😂

با مصرع های شناخته شده مینویسم گاهی


صورتت سیب گلابیست که خوردن دارد

دل وامانده ی من از عطشت تب دارد


مینشینم با لبانت بوسه هی پک میزنم

عطر تو بوی دوسیب است چه حالی دارد


آنید#  

 ///موهیتا راست میگف اهواز شهر عاشقیه شهر دیوونگیه ❤ خدایا شکرت بابت همه چی♥💫///

چرا ما با تو ای معشوقِ طناز به صلحیم و تو با ما در نبردی...؟! سعدی

از سرزنش دوست تا مضحکه دشمن /تاوان تو را میدهم هرروز اما به چه قیمت؟؟؟

انسانیت.....از دور شاید دید در ماه /چشم خود بستم تا که چشم مستش ننگرم دل فریاد زد دیوانه من میبینمش...عاشق مولانا و حافظ و وحشی بافقی و شاهنامه و سعدی.عاشق اسطوره ها و داستان ها،عاشق تاریخ ایران.عاشق نوشتن و نقاشی کشیدن...عاشق کتاب و پادکست...اگه کتاب قشنگ یا پادکست قشنگ میشناسی بهم معرفی کن...دنیا هنوز قشنگه چون هنوزم آدمای خوب زیادی هستند که میشه به اعتبار بودنشون به زندگی لبخند زد

یک عمر جدایی به هوایِ نفسی وصل؟! گیرم که جوان گشت زلیخا؛ به چه قیمت... فاضل نظری

در آینه نگاه میکنم آه عجیب..عشق تو مرا پیر کرده است..راست میگفت آیینه منتظرش نباش او برای همیشه تاخیر کرده است 

انسانیت.....از دور شاید دید در ماه /چشم خود بستم تا که چشم مستش ننگرم دل فریاد زد دیوانه من میبینمش...عاشق مولانا و حافظ و وحشی بافقی و شاهنامه و سعدی.عاشق اسطوره ها و داستان ها،عاشق تاریخ ایران.عاشق نوشتن و نقاشی کشیدن...عاشق کتاب و پادکست...اگه کتاب قشنگ یا پادکست قشنگ میشناسی بهم معرفی کن...دنیا هنوز قشنگه چون هنوزم آدمای خوب زیادی هستند که میشه به اعتبار بودنشون به زندگی لبخند زد

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز