2789
عنوان

بیاین ببینید خوب جوابشو دادم؟؟

| مشاهده متن کامل بحث + 765 بازدید | 103 پست
جان یه سوالی دارم ازت چرا هر می ترکی ؟ به خاطر پروفایلت بود یه زمانی هی برات گزارش می زدن ؟ یا تاپیک ...

دقیق نمیدونم مشکلشون با چیه

فقط اینو میدونم واسه تک تک پستام گزارش میزنن 😂

نی نی یار هی میگه گزارش خوردی

{ خانم هستم }
بیا یه دونه استیکر"مرسی عزیزم"فقط فرستاده اصلام انگار نفهمیده دلخورم ازش😐 @sarigalin  &nbs ...

خخخخخ

حتما فکر میکنه خیلی واسه بازماندگان اون آقا مهمه😆

بیخیال بابا بذار خوش باشه با توهماتش

شرط چاقو مُرد

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بیا یه دونه استیکر"مرسی عزیزم"فقط فرستاده اصلام انگار نفهمیده دلخورم ازش😐 @sarigalin  &nbs ...

فهمیده.خودشو زده به اون راه😁از اون تخسهای حرص دراره ها😤

به هرکس به اندازه ی ظرفیتش محبت کن🤏                                        لینک حذف تاپیکهای درخواستی
نفهمیده مطمئنم☹ چکار کنم حرصم خالی شهههه😬

پس چقدر شوته😅😅😅

ولش کن.اهمیت نده.کشش نده.فکر میکنه حالا چقدر مهمه واست.

به هرکس به اندازه ی ظرفیتش محبت کن🤏                                        لینک حذف تاپیکهای درخواستی
دقیق نمیدونم مشکلشون با چیه فقط اینو میدونم واسه تک تک پستام گزارش میزنن 😂 نی نی یار هی میگه گزار ...

😐😐😐😐عزیزم من میدونم😒با یه مش سادیسمی نوع ۴ پیوند خوردی در رو😂🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️❤️

😐😐از دکمه گزارش توی نی نی سایت بدم میاد😐بابا تاپیکی دوست ندارید برید بیرون چرا گزارش می زنید ؟ به ...

تاپیک پیشکش

من برا پستام گزارش میزنن

مثلا تو یه تاپیکی پست میذارم براش گزارش میزنن😂

{ خانم هستم }
تاپیک پیشکش من برا پستام گزارش میزنن مثلا تو یه تاپیکی پست میذارم براش گزارش میزنن😂

اونا چون مشکل روانی دارن مثلا باهاشون مخالفت کنی میزنن یکی بگه هنه بشینن روزی صد صفحه قرآن بخونن همه بگن اره یکی بگه من دوست ندارم جر می دنش بی# فرهنگی را تموم کنیم! به# نظر دیگران احترام بزاریم! آخرین تاپیک رو بخون

هنوز ازش ناراحتم اونم نفهمیده😐


صد درصد فهمیده ، خودش رو زده به اون راه چون نمیدونسته چی بگه. خودت رو بزار جاش ، چی جواب میدادی؟ اتفاقا خیلی خوب فهمیده اما اینقدر متلک سنگین بود و عمیق که جوابی نداشته که بگه. والا اگر یکی اینو به من میگفت ، آب میشدم از سنگینی طعنه توی جمله. 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز