2789
فک کردم فقط ماییم ک پسر خوب تو خانوادمون نداریم..همیشه حرص میخوردم ک یه مرد خوب تو فامیل نبود خواهرم ...

دیدی اون تاپینکمو؟؟

دوستم کرونا گرفته بود مخ دکترو زد الانم نامزدن

ما مردیم اینجام جهنمه....💔

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

دیدی اون تاپینکمو؟؟ دوستم کرونا گرفته بود مخ دکترو زد الانم نامزدن

این قسمت کرونای سرنوشت ساز...خواهرم پرستاره میگه کادر درمان زندگی ندارن مخصوصا زنای دکترا همیشه استرس اینو دارن یکی مخ شوهرشونو نزنه

این قسمت کرونای سرنوشت ساز...خواهرم پرستاره میگه کادر درمان زندگی ندارن مخصوصا زنای دکترا همیشه استر ...

ارت خوبه دوست پسرم کارش مردونس😂😂

ما مردیم اینجام جهنمه....💔

بیا نی نی یار منو ارتقا بده

من تاپیک میزنم شما میخندین

خوب بود منم مثل اون دختره 18 سال عاشقی بزنم ملتو بزارم سرکار

البته من نخوندمش ولی دیدم همه شکایت کردن😂

ما مردیم اینجام جهنمه....💔

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز