عزیزم استغفرلله مگه خداعه.امیدت به خدا باشه بهترینا برات رقم بزنه الهی
اللهم عجل لولیک الفرج الهی آمین.برای سلامتی و تعجیل در ظهور مهدی فاطمه یه صلوات محمدی پسند بفرست اقارو خوشحال کن تا آقا تو نمازش دعات کنه چی از این بهتر😍🤲🏼خدا جونم نمیدونم چطور شکرت کنم به خاطر این همه نعمت هایی که به من دادی🤲🏼
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
چی باید گفت به جماعتی که زندگیشونو آیندشونو بر اساس فال و جادو بنا میکنن و هر چی فالگیر بگه همون کارو میکنن
نکنین عزیزم نکنین تا وقتی که علم هست بقول شما بیبی چک هست چرا فالگیر اگه بدونین وقتی از پیش فالگیر و جادوگر میاید خونه چه انرژی منفی رو با خودتون میارید دیگه این کارو میکردید
تویی که داری اینو میخونی ببین چی میگم ...از تو فقط یه دونه تو دنیا هست پس حسابی مراقب خودت باش باشه؟!😘
اره بابا...بخاطر اینکه از مردم پول بگیرن یه حدسای الکی میزنن...که اینکارو هرکسی می تونه انجام بده.....اصن طرف فالگیر و اینجور چیزا نرو.....اونا اگه همچین قدرتایی داشتن که آینده رو بفهمن اول کاری میکردن که خودشون به یه نون و نوایی برسن...و اگه دقت کنی اکثرشون وضع خیلی خوبی ندارن....پس بنظرت حرفاشون درسته؟؟؟؟