2789
عنوان

سلام هرکی رمان دوس داره بیاد رمان عاشقانه

| مشاهده متن کامل بحث + 345 بازدید | 29 پست

هر وقت گذاشتی منو تگ کن بی زحمت😘

خیلی دوست دارم بدونم اونایی که سلام رو «س» و جواب رو «ج» می نویسن ، با این صرفه جویی در زمان به کجا رسیدن ؟         / لطفا واسه سلامتی همه نی نی ها و پسر من یه صلوات بفرستین😍❤️

منم تگ کن 

میخوام شاد❤زندگی کنم و فکرای قشنگ بکنم❤پس قرار نیس کسی با حرفای بیخودش باعث از بین رفتن شادیم بشه❤💃لذت میبرم از زیستن حتی ب غلط ❤فرفری موی غزل سازم👧❤متاهل ومتعهد♡❤چشم رنگی هستم  اونم از نوع سبز یشمی 💚❤دختر بهارم ک عاشقی ی پسر بهاری شدم🍀🌻❤دانشجوی میکروبیولوژی اصفهان💉🔬👩‍🏫دختر ترکم❤همان ک به  خال هندویش بخشند سمرقند و بخارا را❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم ی رمان خوندم فوققق العاده بود اسمش=خاطرات ۱۸ ساله عاشقی سخن# یک# زخم# خورده# # ‍ ...

خخخخ

خیلی دوست دارم بدونم اونایی که سلام رو «س» و جواب رو «ج» می نویسن ، با این صرفه جویی در زمان به کجا رسیدن ؟         / لطفا واسه سلامتی همه نی نی ها و پسر من یه صلوات بفرستین😍❤️

منو بلایکید دوستان.

نویسنده کوچولو داستانت رو خونم .خوشم اومد مرسی

صعود از گروه بنفش به زرد با سرگروه @فندوق_فسقلی گروه بامدادخمار وزن اولیه   78.900 وزنالان 73.500 وزن  هدف   56  ما میتوااانیم ....میشه واسه حاجتم صلوات بفرستید؟؟؟؟(سلامتی یه بی گناه ) .......دیکه واسه سلامتیش صلوات نفرستید....لطف کنید واسه شادی روحش یه فاتحه بخونید.....  
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز