2777
2789
عنوان

وقیح

| مشاهده متن کامل بحث + 619 بازدید | 20 پست
جدید زده

چیشد؟چی میگفت

هرچی خدا بخواد...خدا که بد نمیخواد💛متاهل💍در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم...لطف انچه تو اندیشی،حکم انچه تو فرمایی🙌🏻🌊«لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ»؛یه صلوات مهمونمم میکنید🙏🏻
چیشد؟چی میگفت

میگفتن فیک خودش نیس هیچی بابا چهار پنج تا تاپیک زد هر بارم ترکید 😅خودش نبود ایسگامون کرده بود

Eil1381 _تبریزقیزیم😊🍓به حکمت خدا دلبسپار تو مورو میبینی خدا پیچش مورو🤗میخوای تغییر کنی یک سال کتاب خوانی جز روتینت باشه اون وقت حسرت روزای بدون مطالعه رو میخوری  مهم ترین درسی از زندگی گرفتم هیچی چیزی مهم تر از سلامت روان برای انسان نیست ، بحرانی ترین مسایل و مشکلات که پیش اومد یادت نره چند دیقه ای به تنفس دم و بازدم عمیق بپردازیم که خدایی نکرده دچار نشخوار فکری و افسردگی و به طبع اون پایین اومدن کیفیت زندگی دچار نشیم😍🍉بیاین بخندیم 😊جو سایت از غم و ناراحتی افسردگی خیانت به سمت شادی و خوشحالی و سرزندگی و تعهد سوق بدیم👌😊دارای حس ششم قوی🤪دوست دارم به درجه ای برسم خدا دوسم داشته باشه....خدایا از خودخواهی من حقیر بکاه به خداخواهیم بیفزا😔❤عالم محضر خدااست👌

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

میگفتن فیک خودش نیس هیچی بابا چهار پنج تا تاپیک زد هر بارم ترکید 😅خودش نبود ایسگامون کرده بود

چرا خودشه

البوم میزاشت عکس اینا؟؟یا ن

هرچی خدا بخواد...خدا که بد نمیخواد💛متاهل💍در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم...لطف انچه تو اندیشی،حکم انچه تو فرمایی🙌🏻🌊«لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ»؛یه صلوات مهمونمم میکنید🙏🏻
چرا خودشه البوم میزاشت عکس اینا؟؟یا ن

ن حرف میزد با بچه 

Eil1381 _تبریزقیزیم😊🍓به حکمت خدا دلبسپار تو مورو میبینی خدا پیچش مورو🤗میخوای تغییر کنی یک سال کتاب خوانی جز روتینت باشه اون وقت حسرت روزای بدون مطالعه رو میخوری  مهم ترین درسی از زندگی گرفتم هیچی چیزی مهم تر از سلامت روان برای انسان نیست ، بحرانی ترین مسایل و مشکلات که پیش اومد یادت نره چند دیقه ای به تنفس دم و بازدم عمیق بپردازیم که خدایی نکرده دچار نشخوار فکری و افسردگی و به طبع اون پایین اومدن کیفیت زندگی دچار نشیم😍🍉بیاین بخندیم 😊جو سایت از غم و ناراحتی افسردگی خیانت به سمت شادی و خوشحالی و سرزندگی و تعهد سوق بدیم👌😊دارای حس ششم قوی🤪دوست دارم به درجه ای برسم خدا دوسم داشته باشه....خدایا از خودخواهی من حقیر بکاه به خداخواهیم بیفزا😔❤عالم محضر خدااست👌
یه آدم مریض که عکس کاربرارو برمیداره اذیتشون میکنه😟

واقعا.بیماره پس

میدونی تنهادلیل ارامش زندگی من اینه که برام مهم نیست دیگران درموردم چه فکری میکنن😊دیگران اگه فکرکردن بلدبودن یه فکری به حال خودشون میکردن😁برای رسیدن به حاجتم یه صلوات مهمونم کن دوست گلم🌹
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز