2777
2789
عنوان

جاریم...

| مشاهده متن کامل بحث + 631 بازدید | 30 پست

یچیزی میگم بعداً بهش می‌رسی خیلی دوست داره باهات اوکی باشه شاید کم محلی نسبت بهش یا و...ضمن اینکه خیلی مورد تمسخر قرارگرفته ک الباقی رو مسخره می‌کنه بیماره ایشون ازش دوری کنید و چیزی بهش نگید گناه داره طفلی

اندکی عشق قدری مهربانی هرچه میخواهی شیطنت اما باصداقت امتحان کن خوشبختی همینست...کاربریمون دونفره هستش 😜

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

یچیزی میگم بعداً بهش می‌رسی خیلی دوست داره باهات اوکی باشه شاید کم محلی نسبت بهش یا و...ضمن اینکه خی ...

باهاش خوبم،ولی حس میکنم منو خوشکل میبینه چون اون اوایل میگفت من سفید بودم ب مرور زمان سیاه شدم 😂😂یعنی چشم خوردم😂😂

باهاش خوبم،ولی حس میکنم منو خوشکل میبینه چون اون اوایل میگفت من سفید بودم ب مرور زمان سیاه شدم 😂😂ی ...

می‌دونم عزیزم عقده داره بیچاره حیف روح و روانت نیست حروم ایشون کنی بزار خالیشه🤗❤️

اندکی عشق قدری مهربانی هرچه میخواهی شیطنت اما باصداقت امتحان کن خوشبختی همینست...کاربریمون دونفره هستش 😜

نود درصد ایرانیا دماغاشون بزرگه دماغ بزرگ ک عیب نیس شوهرم می‌گفت تو یکی ازکشورا ک الان یادم نیس هرچی دماغ بزرگ تر باشه زیباتری،این ما ایرانیا هستیم ک ازبس دماغ بزرگ میبینیم روی میاریم ب عمل بینی ودماغارو نخودمیکنیم فانتزی ،ولی یه چیز دیگه شما اگه بینی تو دوس نداری میتونی عمل کنی پس تو خیلییییی زیبایی عزیزم 

من جاری ندارم ولی یک خواهر حسود دارم از همون بچگی همش به دماغم گیر میداد. حالا خودش سینه هاش گنده مثل دو تا هندوانه آویزونشه. 

 هر کسی امضامو دید میشه برای خونه دارشدنم یه صلوات بفرسته 🙏
😂😂😂😂😂😂

والا به خدا 😂😂 ولی من هیچی نمیگم. اصلا برای سینه هاش مسخرش نکردم. خودم چشام رنگیه فقط دماغم یکم بزرگه ولی در کل به صورتم می خوره. ولی اون سینه هاش بزرگه خیلی تو چشمه. 

 هر کسی امضامو دید میشه برای خونه دارشدنم یه صلوات بفرسته 🙏
والا به خدا 😂😂 ولی من هیچی نمیگم. اصلا برای سینه هاش مسخرش نکردم. خودم چشام رنگیه فقط دماغم یکم بز ...

بالاخره خدا هیچ کس رو بی عیب نیافریده. هر کسی یک عیبی داره زیاد سخت نگیر 😂

 هر کسی امضامو دید میشه برای خونه دارشدنم یه صلوات بفرسته 🙏
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز