2789
عنوان

یه مدت بود خیلی افسرده بودم

99 بازدید | 2 پست

تقریبا میشه گفت از بعد بارداریم

از همون ماه های اول 

دیگه خیلی به خودم نمی‌رسیدم

فقط تلاش میکردم مثل سابق باشم ولی درونم مثل سابق نبود 

کسی چیزی متوجه نشد، خیلیا فکر کردن کوفتگی و خستگی از بارداریه

ولی الان که نی نی چهار ماهش شده 

حس و حال قبل بارداری برگشته 

اون شادی در نی دوباره مثل یه نور کوچولو توی دلم اومده 

نشونه اش هم این بود که امروز پاشدم یه کیک شکلاتی پختم و 

تو فکرم چندتا گلدون به خونه اضافه کنم


داشتم فراموش میکردم چقدر زن امیدواری بودم ❤️❤️

خداروشکر بازم شدم همونی که بودم 


خداروشکر 

اوضاع خیلی خوب شده ❤️❤️❤️😍😍😍


خوشبختی_هامون_رو_هم_ب# گیم

امید#  

هر وقت بخاطر حرف درستی که زدی، بهت گفتن اراذل اوباش آیه ی 27 سوره ی هود رو بخون که به حضرت نوح (ع) گفتن :"..... وَمَا نَرَاكَ اتَّبَعَكَ إِلَّا الَّذِينَ هُمْ أَرَاذِلُنَا بَادِيَ الرَّأْيِ وَمَا نَرَىٰ لَكُمْ عَلَيْنَا مِنْ فَضْلٍ بَلْ نَظُنُّكُمْ كَاذِبِينَ"----->.... ما کسایی که از تو تبعیت کردن رو جزو اراذل (انسان های پست) میدونیم و شما برتری نسبت به ما ندارید بلکه فکر می‌کنیم دروغگو هستید 🌹🐤شش ماهم که بود مادرم بخاطر شغلش مجبور شد منو بذاره مهد کودک، برای همین خانه داری رو انتخاب کردم💛 💐خدای مجازی همون خدای دنیای حقیقی هست منتهی کسایی که یه عمری بخاطر حرف مردم خوب بودن اینجا که ناشناس میشن تمام پرده های حیا رو میدَرَند.... 💐صبر اینه که توی سختی از حالت پیش مردم شکایت نکنی،خدا بدش میاد لیسانس دارم و مطالعه میکنم ولی خانه دار بودن رو انتخاب کردم، هدفم تربیت بچه ام هست 🐣🌺 و علت حضورم اینجا اینه که بازخورد کارهام و تجربیاتم رو ببینم 🌺

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز