2777
2789
عنوان

شما ترشی رو با چی میذارید؟؟

266 بازدید | 25 پست

من امروز با آب کروز ( سبزی منطقه خودمون) و سرکه گذاشتم اینم عکس از یه مرحله کار 😅

اگر زايمان احيانا بدن رو داغون نكنه،قطعا شيردهي اين كارو ميكنه.بريد مادراتونو بغل كنيد و ببوسيد و ازشون طلب حلاليت كنيد 🌷❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اب کروز چیه؟؟؟ من فقط سرکه ریختم

یه سبزی شبیه جعفریه که برگ هاش بزرگتره تو آب میجوشونیم و ,ما معمولا با سرکه قاطی میکنیم که تیزی سرکه کمتر بشه تو تبریز هستم نمیدونم شهرای دیگه هم دارن یا نه 

تام کروزه؟ بابا# پنجعلی

😂کروز نه 

کَرُوز میگیم ما😂

  °دنیا همه هیچ و اهل دنیا همه هیچ                                                     ‌   ای هیچ برای هیچ بر هیچ مپیچ°
منم با آب کروز و سرکه گذاشتم ایشالا که خوب بشه اولین بارمه  


منم دومین بارم بود از مادرشوهرم یاد گرفتم انشالله خوب در میاد میارکتون باشه

اگر زايمان احيانا بدن رو داغون نكنه،قطعا شيردهي اين كارو ميكنه.بريد مادراتونو بغل كنيد و ببوسيد و ازشون طلب حلاليت كنيد 🌷❤️
اب کروز چیه؟؟؟ من فقط سرکه ریختم

یه سبزی منطقه خودمون مثل جعفری عکسش نیومد

اگر زايمان احيانا بدن رو داغون نكنه،قطعا شيردهي اين كارو ميكنه.بريد مادراتونو بغل كنيد و ببوسيد و ازشون طلب حلاليت كنيد 🌷❤️
ترکی؟!ماهم کروز میگیم😂

بله عزیزم 😂 من نمیدونستم کروز فقط تو آذربایجانه

اگر زايمان احيانا بدن رو داغون نكنه،قطعا شيردهي اين كارو ميكنه.بريد مادراتونو بغل كنيد و ببوسيد و ازشون طلب حلاليت كنيد 🌷❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792