2777
2789
اره عزیزم ازمایش خون یک روز بعد عقب افتادن پریود نشون میده بی بی چک ده روز  اینکه بی بی چک شما ...

اوهوم اخه خودم قشنگ متوجه بارداریم شدم هفته قبلم لکه لانه گزینی داشتم یه خوابیم دیدم چند شب پیش مطمین شدم دیشب بیبی گذاشتم مثبت شد

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مرسی گلم خودم باورم نمیشه همه منفی میشد برات دعا میکنم🌹❤️

ممنون عزیزم چندماه اقدامم ذخیره تخمکم کمه خیلی وقت ندارم

ان شاءالله بارداری و زایمان راحتی داشته باشی♥

خدایا عاقبت همونو به‌خیر کن
ان شاالله صب میرم

انشالله صاحب یه نی نی سالم شی نمیدونم لایق باشم یانه فقط برات دعامیکنم تهوع و ویارنداشتع باشی من ک بیچاره شدم از ۵هفته شروع شده تاالان ک ۱۲هفتم😢شدم پوست واستخون صب تاشب بالامیارم یااینکه روزمین میمونم نمیتونم پاشم 

پسرخوشگل من👶۲۵آبان۹۹رفتم دکترکه برام غربالگری مرحله دوم روبنویسه،دکتربهم گف که برم درازبکشم برای سونو،اومداون دستگاهه رو گذاشت روشکمم یکم نگاکرد گف خب بسلامتی بچتم پسره😍اون لحظه قندتودلم اب شد باخودم گفتم خدایاشکرت مردکوچک زندگیمم توراهه،میاد ومیشه همه زندگی من.روزبه روز جلوچشام قدمیکشه ،میشه غروروتکیه گاه مامانش😍تودلی قشنگم ازخدامیخوام سالم بیای بغل مامانی👶زودتربیا چون مامان خیلی بیقرار لمس دستای کوچولوته گل من🌸🤰خدای مهربونم بابت همه داده هاونداده هات ممنونم ازت❤خدایاقسمت میدم به طفل۶ماهه حسین،دامن همه منتظرارو سبزکن نذارکسی ارزوی مادرشدن به دلش بمونه🤲دوست عزیزم که داری امضامومیخونی،میشه خواهش کنم یه صلوات ازته دلت برای حل شدن مشکلم مهمونم کنی؟خداحاجتتوروا کنه انشاءلله😘
انشالله صاحب یه نی نی سالم شی نمیدونم لایق باشم یانه فقط برات دعامیکنم تهوع و ویارنداشتع باشی من ک ب ...

من خداروشکر هنوز چیزی سراغم نیومده حساب کردم پنج هفتم فقط یه ذره حالت تهوه دارم

وای خیلی استرس دارم میترسم ازمایشم یوخ نشون نده

نه عزیز استرس روکم کن وقتی بی بی چک مثبت شده ازمایش خونت هم مثبت میشه من خودم ۱۰روزاز پریدی گذشت بیبی چک دادم منفی شد ازمایش هم منفی شد گذاشتم ۱۷روز گذشت تثت دوباره گذاشتم بیبی مثبت شد یک ساعت بعد رفتم ازمایش خون اونم مثبت شد

السلام علیک یا ربیع الانام و نضرة الایام                              سلام بر تو ای بهار خلایق و خرمی روزگاران                               بهار۱۴۰۲
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز