ببین عزیزم، جلوی همسرت رو نگیر و بگذار بره.
این یعنی فهم، یعنی درک، یعنی احترام به خواست دیگری.
همون طور که برای دیگران فهم و درایت نشون میدی، برای خودت هم بده.
متقابلا کسی هم نباید شمارو مجبور کنه به کاری که دوست نداری.
این رو بگو به همسرت.
بگو احترام میگذارم به خواسته ات،احترام بگذار به خواسته ام.
در حد معقول برو.
خانواده همسر یکم قضیه اش خطرناکه،برای همین بیشتر تاکید دارم نرید،