2777
2789

جاری من راه دوره سالی دوبارمیان بعداگه مریض باشیمم یه زنگ نمیزنه همه عادت کردیم ولی سرشبی بهم زنگیدازتعجب شاخام دراومد.حتی روزمادرروهم هرچندسالی یه بارزنگ میزنهوقتی زنگ میزنه چون واسمون عجیبه خیلی خوشحال میشیم حتی مادرشوهرم میادبااب وتاب تعریف میکنه براهمه.هیچ کس هم توفامیل شوهرکوچکترین حرفی ازش نشنیده که بگن فلانی همچین حرفی زدماناراحت شدیم خدایی خیلی باسیاسته فقط بارفتارش نشون میده ناراحتی شو

ببین عزیزم، جلوی همسرت رو نگیر و بگذار بره.

این یعنی فهم، یعنی درک، یعنی احترام به خواست دیگری.

همون طور که برای دیگران فهم و درایت نشون میدی، برای خودت هم بده.

متقابلا کسی هم نباید شمارو مجبور کنه به کاری که دوست نداری.

این رو بگو به همسرت.

بگو احترام میگذارم به خواسته ات،احترام بگذار به خواسته ام.

در حد معقول برو.

خانواده همسر یکم قضیه اش خطرناکه،برای همین بیشتر تاکید دارم نرید،

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بی محلی..نرو بزار هرچی دلش میخوادبگه

عموش عمه اش دایی اش همه ب ادم گیرمیدن باید ب همه توضیح بدم یک هفته پریودبودم میگفت چرانیومدی ۱ماه انفولانزاداشتم هی بهم چیزگفتن اسایش وارامش ندارم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز