بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
از کجا میخواین برین؟ من خودم اونطرفا رو دوس ندارم راستش.سمت داخل شهر خیلی بهتره. اندیشه یه شهر دیگه ...
از کرج .خونه ویلای دوست دارم خود کرج نمیشه خرید باید ب اطراف کرج رفت اندیشه بین کرج تهران موقعیت خوبی داره بتطرم ایند دار مشکل اب نداره رو ب پیشرفت اکثرا مردنش فرهنگی کارمند هستند
برا سلامتی وظهور حضرت مهدی صلوات 💚بارسنگین است و من کم طاقت و دنیا حسود/خم شدن را عار میدانم دعاکن نشکنم.