2777
2789
هر جور دوس داري باش  مردم كه هر جور باشي حرف در ميارن

واقعا.ولی خیلی تیکه از این ور اونور میشنوم که به خودش نمیرسه اما من خیلی به خودم میرسم به مرتب بودنم تمیز بوذنم.لباس کم میخزم ولی خوبشو میخرم اما هی میگن به خودت نمیرسی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ریمل میزنم گاهی ام مداد نصفه میکشم داخل چشمم

هیچ مادری از مرگ نمیترسد،بزرگترین ترس یک مادر از این است که فرزند خود را در این دنیا تنها بگذارد،در حالی که میداند هیچکس مثل او فرزندش را دوست نخواهد داشت ❤
واقعا.ولی خیلی تیکه از این ور اونور میشنوم که به خودش نمیرسه اما من خیلی به خودم میرسم به مرتب بودنم ...

نظر من تو شيك بودن اين نيست كه حتما بايد مارك بخرى

بنظرم بايد لباسات اتو داشته باشه و تميز باشه ، خودتم قبل رفتن دوش بگير ، يه عطر ملايم هم بزن ، كفشاتم حتما واكس بزن كه برق بزنه ناخوناتم هميشه مرتب كن

اگه ميخواي ارايش كنى ساده ارايش كن غليظ ديگه قديمي شده ، يه كرم بزن با يه ريمل و يه رژ ملايم 

دوست دارم ب اون مویی ک میریزه یا اون دندونی ک خراب میشه بگم احمقا چرا متوجه نیستین ما تو یه تیمیم😑 _ دلم یه اکیپ شادِ بیشعور میخواد ک فقر فرهنگی توش بیداد کنه😁  _ فقط یه دختر میتونه 6 ساعت با دوست صمیمیش تلفنی حرف بزنه بعد بگه حالا بقیه شو ببینمت بهت میگم😑 _ انقد بعضیا بیشعورن ک خود بیشعورم انقد بیشعور نیس😁 _ هیچکس لیاقت اشک های تو را ندارد و کسی هم ک چنین ارزشی دارد ، باعث اشک ریختنت نمیشود 🙂 _ من ادم خوش سلیقه ای هستم ولی پول کافی برا اثباتش ندارم😁 _ بخندین ولی وابسته نشین من موندنی نیستم😎 _ تو دنیایی ک 51 بر17 بخش پذیره هیچ چیز از هیچکس بعید نیس😐_ کمی فک کردم ، دیدم در حقیقت این گیاها هستن ک دارن ما رو پرورش میدن بهمون اکسیژن میدن ، تا رشد کنیم در اخر بمیریم کود شیم تا مارو مصرف کنن😁  _تجربه ثابت کرده برا بعضیا چه برینی چه بمیری یکیه ، پس برینید ک بعدا دلتون نسوزه 😁_از ادمایی که خوراکیامو بهشون تعارف میکنم و اونام میخورن متنفرم 😐  _الان از طرز ماسک زدنتون میفهمم چجوری ناخواسته باردار میشین 😐_ عده ای در این جهان با بهترین امکانات از زندگی لذت میبرند ، اما وعده ی زندگی در جهان دیگری را ب مردم میدهند!!                                      
اول كرم روشن ميزنم پشت چشم يا همون كانسيلر بعد يه سايه تك رنگ مات و خط چشم مژه هم كاشتم

تحت هیچ شرایطس کانسیلر نزن ،دورچشم چروک وسیاه میشه

تورندگی یچیزایی روآسون میشه فهمید،،،سختمیشه فهموند
بدون کانسیلر که نمیشه باید پلک زیر سازی بشه

قاتل پوسته

من خودم قرتیم

ریمل میزنم خط چشم سایه 

و رژ

اصصصصلا کرپ پودر وکانسیلر نمیزنم

پوستمم صافه خداروشکر

همه فک میکنن کرم پودر و پنکک زدم

تورندگی یچیزایی روآسون میشه فهمید،،،سختمیشه فهموند
واقعا.ولی خیلی تیکه از این ور اونور میشنوم که به خودش نمیرسه اما من خیلی به خودم میرسم به مرتب بودنم ...

راستي ، متناسب با فرم اندامت لباس بپوش ،و هماهنگ با رنگ پوستت ، رنگ لباساتو انتخاب كن و موهاتم اگه ميدي بيرون دقت كن به فرم صورتت بياد  

هميشه هم با فصلا هماهنگ باش من ديدم كسايي رو ك تو زمستون مانتو تنشونه يا هنوز صندل ميپوشن يا تو تابستون بوت پاشونه ، متناسب با فصل لباس بپوش گلم 

دوست دارم ب اون مویی ک میریزه یا اون دندونی ک خراب میشه بگم احمقا چرا متوجه نیستین ما تو یه تیمیم😑 _ دلم یه اکیپ شادِ بیشعور میخواد ک فقر فرهنگی توش بیداد کنه😁  _ فقط یه دختر میتونه 6 ساعت با دوست صمیمیش تلفنی حرف بزنه بعد بگه حالا بقیه شو ببینمت بهت میگم😑 _ انقد بعضیا بیشعورن ک خود بیشعورم انقد بیشعور نیس😁 _ هیچکس لیاقت اشک های تو را ندارد و کسی هم ک چنین ارزشی دارد ، باعث اشک ریختنت نمیشود 🙂 _ من ادم خوش سلیقه ای هستم ولی پول کافی برا اثباتش ندارم😁 _ بخندین ولی وابسته نشین من موندنی نیستم😎 _ تو دنیایی ک 51 بر17 بخش پذیره هیچ چیز از هیچکس بعید نیس😐_ کمی فک کردم ، دیدم در حقیقت این گیاها هستن ک دارن ما رو پرورش میدن بهمون اکسیژن میدن ، تا رشد کنیم در اخر بمیریم کود شیم تا مارو مصرف کنن😁  _تجربه ثابت کرده برا بعضیا چه برینی چه بمیری یکیه ، پس برینید ک بعدا دلتون نسوزه 😁_از ادمایی که خوراکیامو بهشون تعارف میکنم و اونام میخورن متنفرم 😐  _الان از طرز ماسک زدنتون میفهمم چجوری ناخواسته باردار میشین 😐_ عده ای در این جهان با بهترین امکانات از زندگی لذت میبرند ، اما وعده ی زندگی در جهان دیگری را ب مردم میدهند!!                                      
قاتل پوسته من خودم قرتیم ریمل میزنم خط چشم سایه  و رژ اصصصصلا کرپ پودر وکانسیلر نمیزنم پوس ...

خب یه سریا هستن که زیر چشمشون گودی یا سیاهی ارثی دارن که با کرم دور چشم حل نمیشه و باید کانسیلر بزنن

بازم خداروشکر که الحمد الله وگرنه والا بخدا :|
خب یه سریا هستن که زیر چشمشون گودی یا سیاهی ارثی دارن که با کرم دور چشم حل نمیشه و باید کانسیلر بزنن

بنظرم اول با کرم دورچشم وتزریق چربی وغیره حلش کنن،یا حتما پرایمر بزنن

تورندگی یچیزایی روآسون میشه فهمید،،،سختمیشه فهموند
بنظرم اول با کرم دورچشم وتزریق چربی وغیره حلش کنن،یا حتما پرایمر بزنن

پرایمر بحثش جداست

منظور من اینه که شکا پوستت خوبه اوکی خوشبحالت همه اینجوری نیستن :/  گودی یا سیاهی ارثی راه درمان نداره نه کرم سازگاره نه تزریق ماندگاری داره

بازم خداروشکر که الحمد الله وگرنه والا بخدا :|
راستي ، متناسب با فرم اندامت لباس بپوش ،و هماهنگ با رنگ پوستت ، رنگ لباساتو انتخاب كن و موهاتم اگه م ...

میپوشم خیلی هم رو‌مد و فصل میپوشم ولی سلیقم سنگینه چیزی که اطرافیانم نمیتونن قبول کنن 

نظر من تو شيك بودن اين نيست كه حتما بايد مارك بخرى بنظرم بايد لباسات اتو داشته باشه و تميز باشه ، خ ...

من همیشه رو اتو کشیده بودن لباس ،هر روز حمام کردن و تمیز بودن کفشام خیلی خیلی حساسم ولی ارایشم خیلی خیلی ملایم .تیپامم سنگینه.به نظرم اطرافیانم میخوان مثل خودشون باشم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز