2789

آدم می‌ترسه اما نمیدونم چرا اطرافیان نمی‌ترسن و مجلس میگیرن و بدون ماسک هستن و مسافرت میرن و تفریح میرن اصلا هم نمی‌ترسن چررراااا خوش به حالشون اینقدر بیخیالن

من از این همه بیخیالی و کم فکری رعشه به بدنم می‌افته 

همش استرس همش تنش روحی روانی خسته شدم رعایت کنید 

میگم نمیترسی کرونا بگیری میگن ن چرا بترسیم هیچی نیست که

آدم میشناسم که از اول کرونا ماسک به صورتش نخورده .😏😐

ترو خدا رعایت کنید 

خودتون به درک تقصیر مایی که اینهمه رعایت میکنیم و زندگیم برا خودمون جهننم کردیم چیه؟؟؟؟؟؟؟

از خدا بترسید یکم فقط یکم



یه صلوات با دل. پاکت برای برطرف شدن مشکلاتم بفرست . این کاربری مال دو نفره منو دوستم 🤗🤗

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


والا من رعایت میکردم بدون ماسک و الکل هیچ جا نرفتم بیرون رفتنمم محدود میشد ب خرید کردن از فروشگاه برای خونه 

یه مشت خر دم دراز بیشعور ک دم ب دقیقه دمشونو میزارن رو کولشون و کره خراشونو میزنن زیر بغلشون و 1000 کیلومتر میکوبن میان اینجا میریزن خونه مادرشوهرم اون زبون نفهمم زنگ میزنه شمام باید پاشین بیایین فقط واسه اینکه من برم کاسه بشقاباشو اب بکشم اگه نری هم شر میندازن تو زندگیت حالا اون گردن شکسته ها هرروز تو بازار بودن من بدبخت کرونا گرفتم افتادم گوشه خونه با بچه کوچیک و بی کس و بی کمکی 😐 خدا نگذره از همه اونایی ک اینجوری دارن با جون مردم بازی میکنن انشالله اون پولاتون خرج مریضیتون بشه بلکه بتمرگید تو خونه و کمتر ویروس پخش کنید .

از کسی که شمارتو توی گوشیش سیو نمیکنه توقع نداشته باش خودتو توی قلبش سیو کنه   ای کاش روزی برسه که هیچ زنی توی زندگیه مشترکش بجایی نرسه که فقط معشوقه ی پنجشنبه شب های شوهرش باشه     💚  من همون سلطان تعلیق بیخیالم قبلم 💚
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز