2777
2789
عنوان

شغل همسرم

| مشاهده متن کامل بحث + 267 بازدید | 26 پست

عزیزم همین مردم اگه شغل همسرت کارخانه دار یا هر شغل خییییییلی خوبی بود میگفتن فلانی دزده ؛ مال مردم خوره و ...   کلاً چشم دیدن خوشبختیه دیگران رو ندارن

هر طور ک باشی مردم حرفی برای گفتن دارن!

چرا خودتو اذیت میکنی؟ ب همسرت و شغلش افتخار کن و ازش دفاع کن؛ و ان شاءالله به بچت هم یاد بده که از شغل پدرش دفاع کنه

استرس بیجا به خودت نده؛ شغلش چه ایرادی داره؟ خیلی هم مقدسه❤

جهان به اعتبار  "خنده تو" زیباست💕

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره عزبرم  کم حرفیم کاشکی بتونم حرفم بزنم

همین پرو شدن 

چقدر بد ک‌نمیتونید از خودتون دفاع کنید 

بنظرم بجای اینکه ناراحت کار همسرت باشی ، ناراحت این باش ک نمیتونید از خودتون دفاع کنید 

فردا پس فردا ممکنه بچه هاتونم توسری بخورن(ببخشید رک گفتم)

تا خدا بنده نوازست، ب خلقش چ نیاز🤷‍♀️میکشم نازیکی تا ب همه ناز کنم🧚‍♀️

مهم اینکه زحمت میکشه و پول حلال در میاره،بگو بچم باپول حلال بزرگ میکنم ودستم جلو کسی دراز نیست و داشتن چنین شوهری افتخار میکنم ،خلاصه یه جواب دندون شکن پیدا کن و اجازه ی توهین کردن رو به کسی نده

چه زیبا گفت دکتر الهه قمشه ای.وقتی دعا میکنی ، دعای تو از این جهان خارج میشود و به جایی میرود که هیچ زمانی نیست.دعایت به قبل از پیدایش عالم میرود. دعایت به آنجایی میرود که تقدیرا را می نویسند و تقدیر نویس مهربان عالم تقدیرت را با توجه به دعایت مینویسد🌟
عزیزم همین مردم اگه شغل همسرت کارخانه دار یا هر شغل خییییییلی خوبی بود میگفتن فلانی دزده ؛ مال مردم ...


اولین باره یکی میشنوم اینجور میگه

چقد اروم شدم 

با حرفا تون

خدا شکر

اولین باره یکی میشنوم اینجور میگه چقد اروم شدم  با حرفا تون خدا شکر

خوشحالم ک حرفام ذره ای تاثیر داشته قربونت برم

یادت باشه هیییییچ چیزی ارزش نداره که آرامش و خوشبختیت رو به هم بزنه❤ مخصوصا مخصوصا حرف دیگران

جهان به اعتبار  "خنده تو" زیباست💕
سعی میکنم حتما بخاطر دخترم که شده ممنون عزبزم

حتما خیلی جدی جلوشون در بیا تا دخترتم اعتماد به نفس داشته باشه جلوشون🌹🌹

چه زیبا گفت دکتر الهه قمشه ای.وقتی دعا میکنی ، دعای تو از این جهان خارج میشود و به جایی میرود که هیچ زمانی نیست.دعایت به قبل از پیدایش عالم میرود. دعایت به آنجایی میرود که تقدیرا را می نویسند و تقدیر نویس مهربان عالم تقدیرت را با توجه به دعایت مینویسد🌟
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز