2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دکلره کن بدنتو سفید میشه ...جان من هرکی این پستو دید گزارش بزنه براش ایت الکرسی میخونم بلایک لطفاhttps://www.ninisite.com/discussion/topic/4461317/نی-نی-یار-بیا-ببین-این-چی-میگه?postId=158713875

     باشه =لطفا خفه شو سرمو خوردی،افرادی که دنبال دعوا هستن رو اصلا جواب نمیدم پس فکر نکنید جواب ندارم که بدم ده برابر شما جواب دارم منتها آدم حساب نمیکنم یه عده رو  (امضام مخصوص کاربرای بیشعوره از بقیه معذرت میخوام )  به کبودی  یاس هزار تا رگ دارم هزار تا دوست❤ ولی یک شاهرگ دارم یک تک رفیق.مهم نیست چنتا ستاره بهم چشمک میزنه من همیشه نگاهم به ماهه👀🌜اگہ چیزے گفتمـ ڪ ناراحت شدے...بگو تا دوباره بگمـ😹👐به دریایی گرفتارم ک موجش عالمی دارد😎👑چیکارشی؟؟ بیچارشم💜اگه حقیقتو بگی مجبور نیستی که همه چیزو به خاطر بسپاری
وا دکلره ک واسه موعه😂

نه من میرنم بدن روسفید میکنه حتی صورتم رو

     باشه =لطفا خفه شو سرمو خوردی،افرادی که دنبال دعوا هستن رو اصلا جواب نمیدم پس فکر نکنید جواب ندارم که بدم ده برابر شما جواب دارم منتها آدم حساب نمیکنم یه عده رو  (امضام مخصوص کاربرای بیشعوره از بقیه معذرت میخوام )  به کبودی  یاس هزار تا رگ دارم هزار تا دوست❤ ولی یک شاهرگ دارم یک تک رفیق.مهم نیست چنتا ستاره بهم چشمک میزنه من همیشه نگاهم به ماهه👀🌜اگہ چیزے گفتمـ ڪ ناراحت شدے...بگو تا دوباره بگمـ😹👐به دریایی گرفتارم ک موجش عالمی دارد😎👑چیکارشی؟؟ بیچارشم💜اگه حقیقتو بگی مجبور نیستی که همه چیزو به خاطر بسپاری
با قرص که بعید میدونم ولی با کرم  میشه ولی تاثیرش خیلی کمه


یعنی دورنگ بودن مشکل نیس!! نمیخوام ک پوست سبزمو سفید کنم من پوستم روشنه ولی ی جاهایش تیرس مادرزادی ام نیست

یعوی دورنگ بودن مشکل نیس!! نمیخوام ک پوست سبزمو سفید کنم من پوستم روشنه ولی ی جاهایش تیرس مادرزادی ا ...

اگه شوهرت مشکلی نداره بی خیالش شو .بخاطر هورموناس .کرم بیوبالانس روشن میکنه ولی مدت طولانی باید استفاده کنی تا تاثیرخودشو بزاره

خدایا خیلی شکرت   
چقد بذارمش؟

5 دقییقه دکلره وپودر دکلره قاطی کن بزن

     باشه =لطفا خفه شو سرمو خوردی،افرادی که دنبال دعوا هستن رو اصلا جواب نمیدم پس فکر نکنید جواب ندارم که بدم ده برابر شما جواب دارم منتها آدم حساب نمیکنم یه عده رو  (امضام مخصوص کاربرای بیشعوره از بقیه معذرت میخوام )  به کبودی  یاس هزار تا رگ دارم هزار تا دوست❤ ولی یک شاهرگ دارم یک تک رفیق.مهم نیست چنتا ستاره بهم چشمک میزنه من همیشه نگاهم به ماهه👀🌜اگہ چیزے گفتمـ ڪ ناراحت شدے...بگو تا دوباره بگمـ😹👐به دریایی گرفتارم ک موجش عالمی دارد😎👑چیکارشی؟؟ بیچارشم💜اگه حقیقتو بگی مجبور نیستی که همه چیزو به خاطر بسپاری
مال من 3 درجس من گندمی روشنم اونجاها گندمی تیره

فک کنم مثل منی ولی من زیاد حساس نیستم اگه سینه و دستامو درجه 1 در نظر بگیرم شکم و پاها و بالای کمرم میشه درجه 2 پایین کمر و باس ن و پهلوهام درجه 3😂 بیخیال بابا 

انگار هدف از خلقت من تماشاچی بودنه...... یک عدد پلی کیستیک همیشه خسته....
اگه شوهرت مشکلی نداره بی خیالش شو .بخاطر هورموناس .کرم بیوبالانس روشن میکنه ولی مدت طولانی باید استف ...

اگه تاثیر بذاره دائمه؟؟؟ والا شوهر ندارم سر این موضوع ازدواج نمیکنم تا حل شه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز