2777
2789
عنوان

پیرسینگ بینی

212 بازدید | 17 پست

نظرتون چیه؟عاشقشم میخوام نگین ریزبزارم،بینیم خوش فرمه ولی ی قوز کوچیک داره ازروبرو معلوم نیس اصن ولی ازنیم رخ چرا، خوشکل میشه؟

دشمن یک تک تیراندازکوراست ولی دوست خیلی خوب میدونه ازکجابزنه💔💔💔💔

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بینی منم مثل شماست خواستم بزنم ولی گفتن ممکنه تا بحال کسی برامدگی بینیت ب چشممش نیومده ولی وقتی نگین بزنی بیشتر متوجه برامدگیت میشن

تصورم از رابطه ادمای ظالم با خدا اینجوره که وقتی ی ادم ظالمی ظلم میکنه و کارای بد میکنه خدا از اون بالا تشویقش میکنه و لذت میبره و میگه بزن قَدِش خیلی باحال بود.بازم از این کارا بکن.وگرنه این حجم از ظلم و ظالم و به قدرت رسیدنشون و تاوان پس ندادنشون عادلانه نیست.

بینی منم مثل شماست خواستم بزنم ولی گفتن ممکنه تا بحال کسی برامدگی بینیت ب چشممش نیومده ولی وقتی نگین ...

وای چ بدمیشه

دشمن یک تک تیراندازکوراست ولی دوست خیلی خوب میدونه ازکجابزنه💔💔💔💔
دردداشت؟عکس میشه بدی؟


من همزمان با ناف زدم نافم اینقد درد داشت اصلا یادم نمیاد بینیمم درد گرفت یا نه 

ولی کلا یه لحظه اس

بعدش دیگه درد نداشت

فقط باید هرروز با یه مایع آنتی‌باکتریال میشستمش 

الان من حلقه دارم 

نگین بود اول 

عوضش کردم 

اینه الان

https://harfeto.timefriend.net/17332544610834

اینه  خودم عاشقشم

چه خوشکله عزیزم،چقدهزینت شد؟عفونت نکرد،فقط ازدردش میترسم یساله اجازه نمیده شوهرم امروز گفت دلت میخواد بروپیرسینگ،وای ینی برامنم مث شما خوشکل میشه؟

دشمن یک تک تیراندازکوراست ولی دوست خیلی خوب میدونه ازکجابزنه💔💔💔💔
چه خوشکله عزیزم،چقدهزینت شد؟عفونت نکرد،فقط ازدردش میترسم یساله اجازه نمیده شوهرم امروز گفت دلت میخوا ...

من ایران زندگی‌نمیکنم عزیزم

اینم پارسال همینجا زدم 

عفونت اصلا تاحالا نکرده

فقط باید یه ماه اول روزی دوبار با مایع آنتی‌باکنریال بشوری

دردشم میگم یه لحظه اس 

https://harfeto.timefriend.net/17332544610834

من ایران زندگی‌نمیکنم عزیزم اینم پارسال همینجا زدم  عفونت اصلا تاحالا نکرده فقط باید یه ماه ...

خیلی ممنون وقت گزاشتی خوشکلم ،فردا میرم ببینم چی میشه،امیدوارم برامنم دردنداشته باشه

دشمن یک تک تیراندازکوراست ولی دوست خیلی خوب میدونه ازکجابزنه💔💔💔💔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792